علی نیکزاد ظهر امروز در روند بازدید از سایت مسکن مهر این شهرستان با بیان اینکه عدالت اجتماعی که مدنظر اسلام و مقام معظم رهبری بوده در کشور اتفاق نمی‌افتد، اظهار داشت: مشخصه کارگزاران اسلامی مورد تأکید حضرت علی(ع) شامل سادگی، ساده‌زیستی، عقلانیت، سعه‌صدر، عدالت‌محوری، دشمن‌شناسی، ولایت‌پذیری و شفاف بودن در کارگزاران فعلی مشاهده نمی‌شود.

 

وی با اشاره به خرید 100 هواپیما با هزینه 10 میلیارد دلار عنوان کرد: با 40هزار میلیارد تومان در طول 8 سال و هر سال به‌میزان 5هزار میلیارد تومان در دولت قبل در سطح کشور مسکن مهر به‌تعداد 4 میلیون و 300 هزار واحد شکل گرفت که دو میلیون و 800 هزار واحد آن در دولت قبل به افتتاح رسید و 500 هزار باب با پیشرفت 30 درصد در روستا و یک‌میلیون با پیشرفت 70 درصد در شهر تحویل دولت یازدهم شد و این عین اقتصاد مقاومتی است چراکه هیچ‌چیز لازم نیست از خارج وارد شود و درون‌زاست.
 

وزیر سابق راه و شهرسازی بیان کرد: سالانه در کشور 450هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود درحالی که کافی است یک‌بار برای خانه‌دار شدن افراد یک خانواده وام داده شود.
 

وی با اشاره به فعالیت 130 رشته صنعتی و ایجاد دو و نیم میلیون شغل با فعالیت مسکن مهر در کشور تصریح کرد: این زمین‌ها متعلق به مردم است و باید در اختیار آنها قرار گیرد و تحولی در وضع موجود باید اتفاق بیفتد و کسی می‌تواند این کار را انجام دهد که کشور را بشناسد و پاک‌دست بوده و قدرت داشته و از آن سوءاستفاده نکرده و قلم را برای خانواده خود نزده باشد.
 

نیکزاد با بیان اینکه این مشکلات در موضوع مسکن مهر قابل‌حل است، خاطرنشان کرد: در مناظره نخست، روحانی گفت "ما 5هزار میلیارد تومان برای بانک مسکن افزایش سرمایه داده‌ایم" که این مبلغ در قانون بودجه سال 96 از محل فروش زمین‌های مسکن مهر گذاشته‌ شده است.
 

وی گفت: هیچ کاری را در جمهوری اسلامی به‌اندازه مسکن مهر نزدند و هرچه زدند در دل مردم بیشتر جای گرفت.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا