محسن هاشمی‌رفسنجانی عضو حزب کارگزاران در دومین همایش جوانان حامی حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوی که عصر امروز (پنجشنبه 14 اردیبهشت) در محل سالن حجاب تهران برگزار شد، گفت: افراد موثر و ایثارگر چندین بار مشکلاتی را از سر راه کشور برداشته‌اند که در جنگ تحمیلی که با مشکل گروگانگیری مواجه بودیم، این مشکلات با اذن امام و تلاش مجلس به ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مذاکرات آقای نبوی از سر راه کشور برداشته شد.
 

وی افزود: در پایان جنگ نیز مشکل قبول قطعنامه با اذن امام و از سوی مجلس پیگیری شد و صلح در کشور حاکم و توسعه و بازسازی رونق یافت.
 

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اضافه کرد: آقای روحانی با کمک آقای ظریف و با حمایت رهبری توانست مشکل تحریم‌ها را از سر راه کشور باز کند و خوشبختانه مجددا کشور در مسیر توسعه و رفاه قرار گرفت.
 

هاشمی پایین آوردن نرخ تورم را یکی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم پس از به سرانجام رسیدن برجام دانست و اظهار داشت: لازم است دولت آقای روحانی از این دو حرکت کاهش نرخ تورم و تعامل با دنیا به خصوص برجام میوه‌چینی کند و کشور از نتایج توسعه‌ای که ناشی از پایین آوردن نرخ تورم و هماهنگی با جهان است، بهره ببرد.
 

وی اضافه کرد: همه تلاش‌های انقلابیون این بود که برای توسعه کشور رفاه ایجاد شود، باید بدون نگاه به افراطیون در انتخابات شرکت کنیم.
 

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تصریح کرد: از شما می‌خواهم با رای به 1+21 کشور را در میسر توسعه قرار دهید. لازم است به تمامی افراد لیست رای داده شود.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا