پرویز شیخ طادی کارگردان سینما درباره اظهارات روحانی درخصوص عملکرد دولت یازدهم در زمینه فرهنگ و هنر،  گفت: ما حداقل انتظار داشتیم در دولت یازدهم سالن‌های تئاتری مجهزتری در مناطق مختلف تأسیس شود که نشد. انتظار داشتیم بودجه سازمان صداوسیما را پرداخت کنند که 70 هزار نفر از اهالی سینما و تلویزیون بیکار نشوند. انتظار داشتیم واحدهای صنفی سینما را به رسمیت بشناسند. انتظار داشتیم از بودجه جاری وزارت ارشاد کم شود و به بودجه تولیدات سینمایی اضافه شود که این هم اتفاق نیافتاد.
 

کارگردان فیلم سینمایی "شکارچی شنبه" ادامه داد: روحانی و جهانگیری طوری مردم را می‌ترسانند که اگر آن‌ها نباشند چه اتفاقی برای مردم می‌افتد. به عبارتی دولت فعلی در مناظره‌ها همان وعده‌ها و شعارهای چهار سال پیش را می‌دهد به‌اضافه یک القای ترس از نبود این دولت.
 

وی افزود: اگر الان یک غیر ایرانی این مناظره را ببیند با حرف‌های روحانی و جهانگیری فکر می‌کند تمام آزادی‌ها از ما سلب شده و هنرمندان در یک فضای امنیتی زندگی می‌کنند. تعجب می‌کنم از دولتی که خودش و کارنامه‌اش تندرو بوده و حالا ما را در نبودشان از فضای امنیتی می‌ترسانند.
 

این کارگردان سینما در خصوص مصادره به مطلوب کنسرت‌ها توسط دولت یازدهم افزود: این دولت ما را می‌ترساند که اگر ما نباشیم نمی‌توانید کنسرت برگزار کنید در حالی که امروز هنرمندان ما گوشه خیابان و مترو موسیقی و کنسرت اجرا می‌کنند و مردم به آن‌ها پول می‌دهند. دولت اگر خدماتی ارائه داده بود، امروز مردم شاهدش بودند.

 

منبع: خبرگزاری گیتا