فرماندار شهرکرد گفت: قریب به 230 هزار نفر در شهرستان شهرکرد واجدشرایط رای دادن هستند.
 

حمید ملک‌پور با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: کاندیدا از هر مسئله‌ای که از اصل انتخابات به دور است، پرهیز کنند.
 

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید با دوری از مسائل حاشیه‌ای، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: لازم است وعده‌هایی به مردم داده شود که پس از دریافت مسئولیت بتوان آن‌ها را عملیاتی کرده و دست یافتنی باشند.
 

ملک‌پور ادامه داد: فضای جامعه کنونی دارای امنیت و آرامش مطلوبی است و امید است کاندیدا با حفظ این فضا در برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم فهیم هستند و عملکرد گذشته شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارزیابی می‌کنند، خاطرنشان کرد: قطعا فعالیت افرادی که قرار است شوراهای آینده شوند نیز توسط مردم ارزیابی خواهد شد.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: لذا کاندیدا کاری نکنند که مردم تصور کنند قصد فریب آنان را دارند.

ملک‌پور تصریح کرد: عرصه انتخابات خوب و سالم است و باید با احترام به قانون و عدم تخریب رقبا، این شرایط حفظ شود.

وی با اشاره به مهم بودن مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم با حضور در این رویداد در توسعه و تصمیم‌گیری‌ در مورد شهر، روستا و محل زندگی خود ایفای نقش می‌کنند.
 

ملک‌پور گفت: امید است مردم با حضور پای صندوق‌های رأی، مانند گذشته مهر تاییدی بر تاثیر نقش خود در انتخابات بزنند.
 

ملک‌پور تاکید کرد: کاندیدا با صحبت‌های خود میزان تسلط بر مسائل عمومی جامعه را بیان می‌کنند و مردم بادقت می‌سنجند که چه کسی می‌‎تواند برای مردم کارهای موثر انجام دهد.
 

فرماندار شهرکردبیان کرد: زمینه برای برگزاری انتخابات فراهم است و در شهر شهرکرد شاهد برگزاری انتخابات به شکل مکانیزه خواهیم بود.
 

وی اظهار کرد: 151 شعبه، وظیفه اخذ آرا در شهرستان شهرکرد را عهده‌دار هستند.
 

ملک‌پور با اشاره به هشت شعبه سیار و 143 شعبه ثابت، افزود: 120 شعبه شهری و 131 شعبه روستایی است.
 

وی اضافه کرد: قریب به 230 هزار نفر در شهرستان شهرکرد واجدشرایط رای دادن هستند.
 

وی تصریح کرد: قریب به 750 نفر بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شهرکرد نظارت خواهند داشت.
 

ملک‌پور گفت: تعداد کل ثبت‌ نام کنندگان برای انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان شهرکرد 338 نفر بوده است که از این تعداد 337 نفر تایید شدند.
 

ملک‌پورخاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم، کاندیدا و کسانی که در عرصه انتخابات فعالیت دارند افرادی توانمند و صالح انتخاب شوند.
 

منبع: خبرگزاری گیتا