به گزارش پایگاه خبرگزاری گیتا سید ابراهیم رئیسی کاندیدای  انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (چهارشنبه) در یک سفر انتخاباتی راهی مشهد مقدس شد که با استقبال مردم مشهد مواجه شد این تجمع در میدان شهدای شهر مشهد انجام گرفت و در این سفر سید مصطفی میر سلیم دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وی را همراهی کرد.
 



 

این در حالیست که مصطفی هاشمی طبا دیگر کاندیدای ریاست جمهوری در کانال تلگرامی خود نوشت: از همه ي هم وطنان عزيز مي خواهم براي حفظ ایران، كرامت و آينده و امنيت كشور به آقاي دكتر حسن روحاني راي دهند.
 



با توجه به حمایت این دو کاندیدای فرعی انتخابات ریاست جمهوری از رقبای اصلی خود میتوان گفت که در این انتخابات رقابت اصلی بین آقایان روحانی و رئیسی می باشد و تمام سفرهای تبلیغاتی، هزینه های انجام شده برای آقایان میر سلیم و هاشمی طبا، وقت اختصاص داده شده از سوی صدا و سیما به این دو کاندید همه بی نتیجه بوده و تنها وقت مملکت و هزینه ها انجام شده که میتوانست به مصارف بهتر و تاثیر گذار تر برسد همه دست مایه بازی های سیاسی شده است.

حضور در سفرهای تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری توسط رقیب و حمایت های علنی از کاندیدهای رقیب در صفحات مجازی وجود کاندیدای پوششی همه از عجایبی است که تنها در انتخابات امسال ایران انجام شد.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا