سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هفدهمین مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد طی سخنانی با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست‌های داعش در سوریه اظهار داشت: امروز پاسداران انقلاب سیلی جانانه ای به آمریکا و حرامزاده‌های تکفیری زدند و مردم از این اقدام آنها خوشحال شدند. این فقط یک اقدام نظامی نبود بلکه پیام روشنی دارد مبنی بر این که ایران اسلامی جایی نیست که در آن ترقه بازی راه بیاندازند.
 

وی افزود: روزی که حادثه تروریستی در مجلس رخ داد بنده به آنجا رفتم یک گروه تروریست به نام اسلام به مردم بی‌دفاعی که آمده‌اند تا مشکلات‌شان را با نمایندگان‌شان در میان بگذارند تا گره‌ای از زندگی‌شان باز شود را به خاک و خون کشیدند. ملت ما همواره به خاطر مظلومیت و آرمان‌خواهیش هزینه داده است. 
 

غیب‌پرور تاکید کرد: تزریق خون مبارک شهیدان به پیکره انقلاب اسلامی باعث اقتدار کشور شده است. 
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که هویت مردم ما از سه شاخصه تشکیل شده است، عنوان کرد: اسلامیت، دارا بودن تمدن کهن و انقلابی بودن از جمله این شاخصه‌هاست. این هویت رفتاری را می‌طلب که براساس اسلام، تمدن ایرانی و انقلابی‌گری باشد.
 

وی ادامه داد: ورزشکاران ما در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغال‌گر قدس همین هویت را نشان می‌دهند. 
 

غیب‌پرور با بیان این که اسلام را از پیامبری گرفته‌ایم که پیامبر رحمت است تصریح کرد: بر همین اساس ما سر و کاری با ظلم نداریم و اسلام به ما زندگی در چارچوب دین خدا را آموخته است. 
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: شرق و شمال آفریقا اسلامش را مدیون ما است و در هیچ کجا نبود که ایرانی‌ها وارد شوند و ظلم و چپاول صورت گرفته باشد. 
 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: انقلاب اسلامی ما را رشد داد و به ما آموخت تحقیر را نپذیریم، عدم رویارویی ورزشکاران ما در مقابل ورزشکاران اسرائیلی بر گرفته از عقل و منطق است. 
 

غیب‌پرور ادامه داد: ما در 8 سال دفاع مقدس از دین و شرف خود دفاع کردیم و مردم ما انسان‌های روشن ضمیر و اهل فهم و کمال هستند. 
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان این که بسیج اقیانوسی از انواع تخصص‌های مختلف است، خاطر نشان کرد: بسیج متعلق به همه و همه مردم است و هر اتفاقی که به رشد مردم کمک کند آماده‌ایم تا در آن صحنه نوکری کنیم. ما از همینجا اعلام می‌کنیم آماده هستیم به دولت محترم در جهت پیشرفت کشور کمک کنیم.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا