گردان‌های شهید عز الدین از شهادت یکی از فرماندهان حماس بر اثر انفجار انتحاری در شرق رفح خبر داد.
 

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس از شهادت نضال جمعه الجعفری، یکی از فرماندهان میدانی خود به دنبال وقوع انفجار انتحاری یکی از عناصر تروریستی در شرق رفح خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک عامل انتحاری بامداد امروز (پنج‌شنبه) خود را در ایست بازرسی نیروهای امنیتی وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نزدیک مرز مصر در رفح منفجر کرد. 
 

گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر شهادت الجعفری، تاکید کرد که وی یکی از فرماندهان عملیاتی یگان مرزی این گردان‌ها بود.
 

در همین راستا، سخنگوی وزارت داخلی (کشور) و امنیت ملی در نواز غزه اعلام کرد یک حادثه امنیتی خطرناکی در نخستین ساعات بامداد امروز به وقوع پیوست.
 

ایاد البزم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نیروهای یگان امنیتی دو فرد را به هنگام نزدیک شدن به نوار مرزی فلسطین با مصر متوقف کردند که یکی از آنان خودش را منفجر کرد که در پی این اقدام خودش کشته شد و فرد دیگر زخمی شد.
 

در این بیانیه می‌خوانیم که در پی این حادثه یکی از فرماندهان یگان مرزی گردان‌های قسام به شهادت رسید و تعدادی دیگر هم زخمی شدند و تمامی مجروحان به بیمارستان ابویوسف النجار منتقل شدند.
 

در همین حال، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش کرد، وزارت داخلی فلسطین اعلام کرد، در انفجاری که در نزدیکی مرز غزه و مصر رخ داد، عامل انتحاری کشته و تعدادی از نیروهای امنیتی زخمی شدند.

 

منبع: خبرگزاری گیتا