نجفی شهردار تهران در کانال تلگرامش به شایعات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
 

 محمدعلی نجفی در کانال تلگرامش به جلسه امروز صبح خود با معاونان و مدیران شهرداری تهران اشاره کرده و نوشت: هدف اول و مهم ما خدمت به نظام و مردم  و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیامدم که شهرداری را به هم بریزیم.

وی به شایعات هفته های اخیر هم اشاره کرده و افزوده است: شایعه کرده بودند ۱۰ گروه در حال برنامه نوشتن برای من بودند! همچنین شایعه کرده بودند ۸۰۰ مدیر بلافاصله در شهرداری مستقر می‌شوند که صحت نداشت.

نجفی ادامه داده است: شایعه کرده بودند که تعداد کارمندان شهرداری را به ۱۵ هزار نفر تقلیل می‌دهم که آن هم صحت نداشت.
 

وی در جلسه با معاونان و مدیران شهرداری تهران همچنین تصریح کرده است: به آقای قالیباف گفتم مگر می‌شود ۱۲ سال شهردار تهران بود و زحمت نکشید که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم.
 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه خدمت افتخار شهرداری است افزوده است: شهرداری یک نهاد خدماتی است منتها معتقدم باید این خدمت با رویکرد اجتماعی باشد. ما افتخار می‌کنیم که شهرداری یک نهاد خدماتی است و به مردم خدمت می‌کند.
 

وی ادامه داده است: نباید بگوییم شهرداری کارش خدمت و خدمات نیست، نمایشگاه باز باران و سایر فعالیت‌های برنامه ریزی شده از قبل باید ادامه پیدا کند.
 

وی تاکید کرده است: تا زمانیکه حکمم امضاء نشود به شهرداری نمی‌آیم؛ اما در دفتر خود خارج از شهرداری جلسات و کارها را ادامه خواهم داد.
 

منبع: خبرگزاری گیتا