علیرضا زاکانی شامگاه گذشته در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان شهرستان سمنان اظهار داشت: مهدی هاشمی تنها برای بخش کوچکی از جرائمی که داشت محاکمه شده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به بخش عمده‌ای از جرائم مهدی هاشمی باقی‌مانده است؛ از این مهم به‌عنوان سؤالی مهم از قوه قضائیه نام برد و افزود: قوه قضائیه محاکمه مهدی هاشمی را تکمیل کند.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده ننگین کرسنت به نقش مهدی هاشمی در این پرونده اشاره و تصریح کرد: این موضوع خوب نیست که مقامات دستگاه قضایی بگویند که هفت کارتن از مدارک و آرای کرسنت در اتاق من است؛ بلکه این پرونده‌ها باید ترجمه و پیگیری شوند.

زاکانی با بیان اینکه آمادگی لازم در مردم برای پیگیری پرونده کرسنت وجود دارد عنوان کرد: باید جعبه سیاه کرسنت باز شود تا علوم شود که چه کسی به مردم خیانت کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ در کشور است بیان کرد: نفوذ در تصمیمات به سه روش نفوذ به اطلاعات برای اتخاذ تصمیم نادرست، تصمیم‌سازی غلط و نیز اتخاذ تصمیمات نادرست در مقام مسئولیت انجام می‌شود که مورد سوم از خطرناک‌ترین نوع نفوذ است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل کشور به دنبال سوءاستفاده گری هستند گفت: جوان مؤمن انقلابی وظیفه دارد از کشور در برابر این سوءاستفاده گران صیانت و پاسداری کند.

زاکانی با اشاره به اینکه برخی افراد می‌خواهند کلاه جامعه را بردارند؛ از جوانان کشور خواست تا جلوی این مهم را بگیرند و گفت: این عرصه، عرصه بصیرت اندوزی است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم درصحنه‌ها عنوان کرد: باید در جامعه، جبهه مردمی برای دفاع حقوق ملت شکل گیرد.

این عضو مجلس نهم با اشاره به اینکه امروز شرایط‌ و اختلاس‌های مختلف را در کشور مشاهده می‌کنیم بیان کرد: باید برای حقوق ملت دغدغه مند باشید.

زاکانی با اشاره به اینکه فتنه 88 محصول 10 سال برنامه‌ریزی دشمن بود عنوان کرد: برنامه‌‌های دشمنان در سال 78 تا 88 سبب بروز این فتنه شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت و اظهارات علی مطهری، با اشاره به اینکه این نماینده مجلس دچار سردرگمی شده است افزود: مطهری قدر پدر خود را نمی‌داند.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نکات مطروحه از سوی مطهری حاوی مطالب درست و نادرست است خاطرنشان کرد: اظهارات مطهری هم حرف درست در خود جای‌داده است و هم حرف‌های نادرست را.

زاکانی با بیان اینکه مطهری برخی حرف‌های بیجا را در مکانی بی‌جا و برخی حرف‌های بجا در مکانی به‌جاست.

وی با اشاره به اینکه شخصیت مطهری قابل‌اتکا نیست بیان کرد: صادقی نماینده مردم تهران در مجلس نیز آماتور سیاسی است.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این نماینده مجلس به‌اشتباه فکر می‌کند که با برخی کارها می‌تواند بر بام سیاست بایستد.