ارسلان خالدی‌فر عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان دانشجویان این دانشگاه با اشاره به فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان و دانشجویان هم خوابگاهی وی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه از دقایق اولیه وقوع این حادثه با حضور در بیمارستان از نزدیک در جریان روند پذیرش و اقدامات انجام شده برای احیای بیمار قرار گرفتند.
 

وی افزود: همچنین با حضور در محل وقوع حادثه در خوابگاه به بررسی علل آن پرداختند و با همکاری کامل با دستگاه قضایی در استان و پزشکی قانونی درخواست بررسی دقیق، سریع و کارشناسی پرونده را داشته و منتظر اعلام نظر رسمی دستگاه قضایی هستند.
 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: بعد از دستور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در رسیدگی سریع و با دقت به موضوع به همراه تیم اعزامی از وزارت بهداشت ضمن بازدید از خوابگاه و حضور در صحنه تلاش خود را در جهت کاهش آلام دانشجویان به کار بسته و اطمینان می‌دهیم موضوع را تا انتها پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 

خالدی‌فر خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به موضوع از طریق دادگستری و مراجع ذیصلاح قانونی در اسرع وقت و برخورد قاطع و قانونی با خاطیان قول مساعد داد.
 

وی از پیگیری مجدانه درخواست دانشجویان مبنی بر اعطای دکترای افتخاری به مرحومه زهره قاسمی، دانشجوی ترم 9پزشکی این دانشگاه از سوی وزارت متبوع خبر داد و گفت: نامگذاری خوابگاه جدید با ظرفیت 400 دانشجو به نام این دانشجو از دیگر اقداماتی است که توسط مسئولان برای زنده نگهداشت یاد وخاطره وی تصمیم گیری شده است.
 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه این دانشگاه خود مطالبه‌گر برخورد با خاطیان است، تصریح کرد: در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد.
 

خالدی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را برای پیگیری انتقال دانشجویان ساکن خوابگاه بهارستان به محل اسکان موقت و رفع نقص از این خوابگاه در اسرع وقت مأمور کرد.
 

دانشجو "زهره قاسمی" جمعه شب چهاردهم مهرماه جاری به علت خفگی ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را در خوابگاه بهارستان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از دست داد.
 

منبع: خبرگزاری گیتا