احمدرضا عامری در این‌باره گفته است: در روزهای گذشته ستاد مرکزی اربعین مصوب کرد نرخ فعلی بلیت اتوبوس تهران-مهران از 38 هزار تومان به 76 هزار تومان افزایش یابد.
 

وی در توضیح این اقدام گفت: یکی از هزینه های اتوبوس هایی که به مهران می روند پرداخت مبلغ بابت ورود و خروج به پارکینگ هایی است که شهرداری و سازمان های متولی ایجاد کرده اند، یعنی باید چنین هزینه هایی  را به قیمت تمام شده بلیت اتوبوس اضافه  کنند.
 

وی با بیان این‌که ما با سازمان راداری برای دو برابر کردن بلیت اتوبوس جهت سفرهای اربعین هماهنگ بودیم، تصریح کرد: با توجه به این‌که اتوبوس‌ها در ایام رفت زائران در مسیر برگشت خالی برمی‌گردند، هزینه بلیت رفت و برگشت از مسافران دریافت می‌شود.
 

 رییس اتحادیه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری قیمت بلیت اتوبوس تهران-مهران را برای ایام اربعین 76 هزار تومان اعلام کرده، این در حالی است که پیش‌فروش بلیت این مسیرجاده‌ای‌ از رقم اعلام شده عامری شروع و به 128 هزار تومان تا لحظه تنظیم خبر ختم می‌شود.
 

بر این اساس بلیت رفت اتوبوس تهران-مهران برای تاریخ 9 آبان‌ماه امسال (آغاز سفرهای اربعین حسینی) 128 هزار تومان یعنی در مقایسه با نرخ 38 هزار تومانی بالغ برای 236 درصد افزایش یافته است. پیش‌فروش بلیت اتوبوس تهران-مهران تا تاریخ 15 آبان‌ماه ادامه دارد.
 

همچنین بلیت اتوبوس کرج-مهران در حال حاضر با قیمت 106 تا 128 هزار تومان برای روزهای 9 آبان‌ماه تا 15 آبان پیش‌فروش می‌شود. نرخ بلیت ساری-مهران نیز در حال حاضر برای 9 آبان‌ماه 100 هزار تومان برای هر نفر است.
 


منبع: خبرگزاری گیتا