اعتبار این وب سایت به اتمام رسیده است

در صورتی که شما مالک این سایت هستید و قصد تمدید آن را دارید کافی است به راحتی از طریق جدول زیر مدت زمان تمدید را انتخاب کرده و بلافاصله وب سایت خود را تمدید و مجددا فعال کنید

همچنین از آنجا که مدت زیادی از عدم تمدید این سایت در سامانه سایت ساز گذشته است دامنه آن ممکن است برای عموم قابل فروش باشد در صورت تمایل به خرید این دامنه با شماره 09215855852 تماس حاصل فرمایید

هزینه مدت تمدید
پرداخت آنلاین 280000 تومان 6 ماه
پرداخت آنلاین 498000 تومان 12 ماه *
در صورت تمدید 12 ماهه یک کوپن هدیه جهت سرویس های تبلیغات اینترنتی به شما اعطا خواهد شد [توضیحات بیشتر ...]
از بین بردن کک و مک و جای جوش توسط لیز
از بین بردن کک و مک و جای جوش توسط لیز

در این مقاله با بررسی از بین بردن جای جوش و لک توسط لیزر با ما همراه هستیم. جای جوش و کک و مک یکی از ازار دهنده عارضه های پوستی به شمار می رود که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت فرد دارد. داشتن پوستی صاف و بدون جوش ارزوی هر فردی ه

راه هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خود
راه هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خود

راه‌هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خودتفکر مثبت، نگرشی است که بر جنبه‌های خوب زندگی تمرکز می‌کند و به دنبال فرصت‌ها در هر چالشی است. این طرز تفکر فواید زیادی برای سلامت جسمی و روانی دارد، از جمله:

روش های علمی برای از بین بردن افکار منفی
روش های علمی برای از بین بردن افکار منفی

روش های علمی برای از بین بردن افکار منفیذهن انسان دریایی از افکار است، گاه مثبت و گاه منفی. افکار منفی مانند امواج خشمگینی که به ساحل ذهنمان می‌کوبند، می‌توانند آرامش و شادی را از ما بگیرند و در زندگی روزمره اختلال ایجاد کنند. اما جای نگرانی نیست، علم راهکارهای موثری برای از بین بردن این افکار مزاحم ارائه می‌دهد. در این مقاله به بررسی چند روش علمی برای غلبه بر افکار منفی می‌پردازیم.

نشانه های شخصیت های قوی چیست؟
نشانه های شخصیت های قوی چیست؟

نشانه های شخصیت های قویافراد با شخصیت قوی، ستون های جامعه هستند. آنها کسانی هستند که در مواقع سخت می توان به آنها تکیه کرد، الهام بخش دیگران هستند و زندگی خود را با شجاعت و عزت نفس رهبری می کنند. اما چه چیزی یک فرد را به شخصیتی قوی تبدیل می کند؟

ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی
ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی

ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانیخرما، این میوه‌ی بهشتی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر، از دیرباز در سفره‌ی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای داشته است. اما چطور می‌توان از این میوه‌ی مغذی در تمام طول سال بهره برد؟ در این مقاله به ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی می‌پردازیم.

عوارض و تاثیر مخرب استرس بر بدن چیست
عوارض و تاثیر مخرب استرس بر بدن چیست

عوارض و تاثیر مخرب استرس بر بدناسترس، واکنش طبیعی بدن به چالش‌ها و مشکلات زندگی است. در واقع، استرس در مقادیر کم می‌تواند مفید باشد و به ما کمک کند تا در شرایط بحرانی عملکرد بهتری داشته باشیم. اما استرس مزمن و طولانی‌مدت می‌تواند عوارض مخربی بر سلامت جسمی و روانی ما داشته باشد.

چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟
چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟

چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟شادی، گوهری گرانبهاست که هر انسانی در جستجوی آن است. در این میان، تربیت فرزندانی شاد، دغدغه‌ای همیشگی برای والدین بوده است. اما چگونه می‌توانیم به این مهم دست یابیم؟ در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای تربیت فرزندانی شاد می‌پردازیم.

بهترین روش برای تشخیص عطر و ادکلن اصل از فیک و تقلبی
بهترین روش برای تشخیص عطر و ادکلن اصل از فیک و تقلبی

تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی: راهنمای جامعخرید عطر و ادکلن اصل تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است، اما متأسفانه، بازار پر از عطرهای تقلبی و فیک است که می‌تواند این تجربه را به کامتان تلخ کند. تشخیص عطر اصل از تقلبی همیشه کار آسانی نیست، اما با کمی دقت و توجه به جزئیات می‌توانید از خرید عطر تقلبی و هدر رفتن پولتان جلوگیری کنید.

چه زمانی فیزیوتراپی لازم است؟
چه زمانی فیزیوتراپی لازم است؟

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم چه زمانی نیاز است تا بیمار به فیزیوتراپیست مراجعه کند. از آنجا که فیزیوتراپیست ها در زمینه های مختلف، تخصص دارند می توانند با توجه به نوع و شدت بیماری، نیاز یا عدم نیاز به جراحی، تشخصی ع

پاکسازی پوست با میکرودرم
پاکسازی پوست با میکرودرم

داشتن پوستی سالم و شفاف ارزوی هر فردی هست. از آنجایی که پوست صورت یکی از قسمتهای بدن است که بیشتر در معرض توجه و دید است ، تاثیر زیادی در جذابیت فرد خواهد داشت. پوست صورت همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و

بزرگترین و غول پیکرترین نهنگ جهان
بزرگترین و غول پیکرترین نهنگ جهان

غول پیکرِ اقیانوس: نهنگ آبیدر اعماق بیکران اقیانوس، موجودی شگفت‌انگیز و غول‌پیکر زندگی می‌کند که عظمت آن در تصور انسان نمی‌گنجد. نهنگ آبی، بزرگترین حیوان شناخته شده در تاریخ کره زمین، با جثه‌ای به طول 30 متر و وزنی معادل 173 تن، حیرت و شگفتی را در هر بیننده‌ای برمی‌انگیزد.

چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟
چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟

چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟با نگاهی به دنیای ربات‌ها، انبوهی از ربات‌های سفید رنگ توجه ما را جلب می‌کنند. از ربات‌های صنعتی غول‌پیکر تا ربات‌های کوچک خانگی، گویی رنگ سفید به رنگ غالب ربات‌ها تبدیل شده است. اما چرا اینچنین است؟ در این مقاله به بررسی دلایل گوناگون این پدیده می‌پردازیم.




سامانه سایت ساز