به گزارش گیتا بعد از واکنش صادق زیبا کلام به خبر بازنشستگی اجباری اش حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهرانبا اعلام اینکه صادق زیباکلام از دانشگاه تهران بازنشسته نشده و هنوز حکمی برای وی صادر نشده است ، افزود وی تا پایان شهریور ماه در دانشگاه حضور دارد.

وی افزود: نمی دانم چرا اینگونه اعلام کرده است. اگر از وی سوال شود، مشخص می شود که حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: در صورتی که اگر وی بازنشسته شده بود حقوق وی به طور مستقیم از دانشگاه پرداخت نمی شد.

حسینی اظهار داشت: زیبا کلام به طور قطع تا پایان شهریورماه در دانشگاه حضور دارد و پس از آن براساس قانون وزارت علوم بازنشسته خواهد شد. البته شرایط وی در هیات امنای دانشگاه بررسی و هر تصمیمی که هیات امنا اعلام کند، آن تصمیم اجرایی خواهد شد.
 

در این خصوص صادق محمودنیلی احمد‌آبادی رئیس دانشگاه تهران نیز اعلام کرد که زیبا کلام از دانشگاه تهران بازنشسته نشده است و دانشگاه هم نامه‌ای به ایشان نداده است. محمودنیلی احمد‌آبادی با اشاره به اینکه با دکتر زیبا کلام جلسه‌ای خواهیم داشت، اعلام کرد: هنوز هیچ نامه‌ای برای بازنشستگی زیبا کلام صادر نشده است و این موضوع را نمی‌دانم چطور ایشان مطرح کرده‌اند. همچنین معاون آموزشی دانشگاه تهران معتقد است: نمی‌دانم چرا این‌گونه اعلام کرده است.


امروز نامه ای از صادق زیبا کلام استاد دانشگاه تهران به رئیس این دانشگاه منتشر شده بود که در این نامه وی به بازنشستگی بدون اطلاع خود اعتراض کرده بود.

منبع: خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/