به گزارش گیتا ؛ ایمان سلیمی، مدافع ۲۲ ساله باشگاه پارس جنوبی جم که فصل خوبی را در این تیم سپری کرد و ستاره خط دفاعی زردپوشان محسوب می‌شد، در پایان لیگ هفدهم با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شده و احتمال دارد به این تیم برود.

 

مدافع جوان جمی‌ها در لیگ هفدهم در ۲۱ بازی ۱۲۸۱ دقیقه برای این تیم بازی کرد و ۵ کارت زرد دریافت کرد، اما یکی از مردان مورد اعتماد تارتار محسوب می‌شد و حالا احتمال دارد در لیگ هجدهم برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

 

سلیمی در نیم فصل نخست کمتر برای پارس جنوبی بازی کرد، اما در نیم فصل دوم و خروج مایکل اومانا کاستاریکایی، او به مهره اصلی جمی‌ها در دفاع وسط و هافبک تدافعی تبدیل شد.

 

گفتنی است، پرسپولیس تاکنون مهدی شیری از باشگاه پیکان را جذب کرده و احتمال دارد، سلیمی دومین خرید این تیم لقب بگیرد. البته سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت فیفا تا نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توانند قرارداد بازیکنان شان را ثبت کنند و باید در نیم فصل نخست آن‌ها را به تیم دیگری قرض و یا کنار تیم نگه دارند.

 

پارس جنوبی هنوز وضعیت کادرفنی تیمش مشخص نیست و پس از جلسه فردا (چهارشنبه) رضاییان و تارتار درباره فهرست بازیکنان تصمیم گیری می‌کنند.

 

 

منبع : خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/