سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۷۸ معتقد است اخراج سرمربی اسپانیا فرصت خوبی را در اختیار ملی‌پوشان ایران قرار می‌دهد تا بتوانند مقابل این تیم پرستاره موفق باشند.

 

به گزارش گیتا، یولن لوپتگی با اعلام باشگاه رئال مادرید، به عنوان سرمربی آینده این تیم انتخاب شد. اعلام رسمی این خبر از سوی باشگاه رئال مادرید واکنش فدراسیون فوتبال اسپانیا را به همراه داشت و این فدراسیون در فاصله دو روز مانده تا نخستین دیدار این تیم مقابل پرتغال در چارچوب جام جهانی ۲۰۱۸ اقدام به اخراج سرمربی تیم ملی اسپانیا کرد.

 

حشمت‌الله مهاجرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال اسپانیا اظهار کرد: این تصمیم عجیب دو روز قبل از بازی نخست این تیم صورت گرفته و من از این تصمیم تعجب کردم. این تصمیم سازماندهی اسپانیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به نفع تیم‌های دیگر گروه B یعنی ایران، پرتغال و مراکش خواهد بود.

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم‌های این گروه به خصوص ایران باید چه واکنشی نسبت به اخراج لوپتگی داشته باشند گفت: در فوتبال دنیا به خصوص جام جهانی حوادث پیش‌بینی نشده است. قطعا یک تیم هماهنگ بهتر از یک تیم پرستاره است و اگر تیمی هماهنگ‌تر از تیم پرستاره اسپانیا باشد می‌تواند مقابل آن‌ها موفق عمل کند. فوتبال یک بازی پیش‌بینی نشده است و همین مساله به ما امیدواری می‌دهد که بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده کنیم.

 

او در پایان گفت: بازیکنان ایران باید از این فرصت استفاده کنند چون قطعا در آینده چنین فرصتی مقابل آن‌ها قرار نمی‌گیرد. قبلا می‌گفتند فوتبال حساب کتاب ندارد باید بگویم که فوتبال حساب کتاب دارد و تیم‌هایی که تلاش می‌کنند قطعا به نتیجه دلخواهشان می‌رسند.


منبع : خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/