مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان گفت: متأسفانه در استان این سیل جمعیت تحت پوشش به واسطه مسائل اقتصادی در حال افزایش است.

 

جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با خبرنگار گیتا با بیان اینکه 15600 طرح خودکفایی در طول چند سال اخیر در مجموعه امداد استان داشتیم  و  15 هزار و 600 خانوار از چرخه حمایت امداد خارج شدند.

 

وی ادامه داد: توانمندسازی مددجویان برای استان ما عددی خوب محسوب می‌شود، افزود: در این بخش نسبت به متوسط کشوری جزو 8 استان بالای میانگین کشوری هستیم.

 

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: شرایط اقتصادی، تورم، گرانی، بازار ارز و دلار، تحریم و ... اگرچه در فضای بیرونی خیلی مشکل‌زا است اما مشکل بدتر از این زیاد شدن سیل افراد به واسطه این تورم‌ها و تحریم به سمت امداد برای گرفتن خدمات روانه می‌شوند. تلاش‌مان بر این است خانواده‌هایی که مستحق هستند شناسایی شوند تا حداقل‌ها را برایشان فراهم کنیم.

 

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: با همدلی و وحدت در استان مسئولین، معاونین، ائمه جمعه و جماعات سپاه و مسئولین استان و مشارکت خوب خیرین و مردم در برنامه‌هایی که امداد دارد تلاش شده تا بخشی از مشکلات حل و فصل شود.

 


منبع : خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/