شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد از بسترسازی برای سرمایه گذاری در پیست اسکی این شهر گردشگری با هدف جذب گردشگران زمستانی خبرداد.

 

محمدصالح لقمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گیتا با اعلام این خبر اظهار کرد: پیشتر به دلیل نبود طرح مصوب جامع و طرح حریم شهر، امکان جذب سرمایه‌گذار برای فعالیت در این پیست را نداشتیم اما با صلاحدید و همکاری اعضای شورا، پیست اسکی در حریم شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد جانمایی شد تا از این طریق امکان جذب سرمایه‌گذار در این منطقه و ایجاد یک فضای پرنشاط فراهم شود.

 

وی با اشاره به شرایط ویژه آب و هوایی و برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در روزهای طولانی از سال در این شهر خاطرنشان کرد: به دلیل همین شرایط خاص آب و هوایی دوره اجرای طرح های عمرانی در شهمیرزاد بسیار پایین است و لذا می‌طلبد اجرای طرح‌ها در همان نیمه اول سال انجام شود.

 

شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد با اذعان به اینکه در حال حاضر فضا برای جذب سرمایه گذار برای این پروژه فراهم شده اضافه کرد: پیست اسکی شهمیرزاد می تواند گردشگران زیادی را در فصل سرما به این شهر بکشاند.

 

وی با بیان اینکه شهمیرزاد در زمینه ورزش های زمستانی ظرفیت خوبی دارد خواستار توجه بیشتر به این حوزه در این شهر نمونه گردشگری بین المللی شد.

 

لقمانیان همچنین از احیای کوهستان پارک شهمیرزاد خبر داد و گفت: با اقداماتی که انجام شد این مجموعه تفریحی از یک مجموعه کاملا رها شده به یک محیط مفرح و شاد تبدیل شده و فضای مساعدی برای جذب گردشگران زمستانی و تابستانی در این منطقه نیز فراهم شده است.

منبع : خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/