سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن درباره دلیل نیمکت نشینی نیمار در دیدارهای دوستانه این تیم در چین سخن به میان آورد.

 

به گزارش گیتا و به نقل از مونت کارلو، نیمار تور آسیایی پاری سن ژرمن را در چین همراهی می‌کند. این بازیکن برزیلی که خبرهای زیادی درباره جدایی اش از پاری سن ژرمن به گوش می رسد با وجود آنکه با تیمش تمرین می‌کند و به شرایط بازی رسیده اما در دیدارهای دوستانه به میدان نرفته است.

 

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درباره نیمکت نشینی نیمار توضیح داد. او گفت: بازی دادن به نیمار در دیدارهای دوستانه ریسک بزرگی خواهد بود چرا که او به تازگی آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته و زیاد با ما تمرین نکرده است و این باعث شده تا فعلا از او استفاده نکنیم.

 

توخل ادامه داد: نیمکت نشینی نیمار و بازی ندادن به او تنها به خاطر مسائل پزشکی است. او فعلا در حال تمرین کردن است و اگر به شرایط بازی برسد قطعا به او بازی خواهیم داد. نیمار آسیب دیدگی ها زیادی را پشت سر گذاشته است. او رقابت های کوپا آمه ریکا را هم از دست داد و چند روز با تاخیر به اردوی تیم اضافه شد. او الان سخت در حال تمرین کردن است و امیدوار هستیم که هر چه زوتر به شرایط بازی برسد.

 

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در پایان درباره احتمال جدایی نیمار هم گفت: من اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. تنها این را می‌دانم که فعلا نیمار بازیکن پاری سن ژرمن است و با ما تمرین می کند. جدایی و یا ماندن نیمار مسئله‌ای است که به باشگاه ربط دارد.

 

منبع: خبرگزاری گیتا

انتهای پیام/