معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید فوتبال ورزشی است که بیشترین سرمایه انسانی را در اختیار دارد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمدی در سومین همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران که با یادواره 2500 شهید جامعه فوتبال کشور همراه بود، اظهار کرد: مردم کشور ما با فوتبال همراه شده‌اند و با موفقیت‌هایمان مغرور و با شکست‌هایمان ناراحت می‌شوند.

 

وی ادامه داد:‌ شاید ما هنوز قدر این سرمایه گرانقدر را ندانسته‌ایم. ان شاالله به درستی و به نحو شایسته‌تری از آن استفاده کنیم. همه کسانی که در فوتبال دستی بر آتش دارند باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند. ما در قبال مردم مسئول هستیم، مردمی که از وقت خودشان برای فوتبال می‌گذارند.

 

احمدی با اشاره به اینکه از جمع هزاران ورزشکار تعدادی به عنوان بازیکن ملی انتخاب می‌شوند گفت: این موضوع می تواند افتخار بزرگی برای یک ورزشکار باشد، خوش به حال کسانی که قدر این نشان ملی را می‌دانند و به خوبی آن را پاس می‌دارند. بازیکن ملی شدن یعنی پذیرش مسئولیت در قبال مردم، یعنی نشانه‌ای از یک کشور و یک ملت. هرکس به این افتخار نائل شود، مسئولیتی اخلاقی‌، اعتقادی و فنی دارد.

 

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان افزود: باید حرمت شهدا را در عمل پاس بداریم. جامعه ورزش شهدای گرانقدر را به جامعه تحویل داده است. افرادی که به شرف شهادت نائل آمده‌اند.