"ابوحمزه" سخنگوی نظامی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که جنگ به زودی به درون سرزمین‌های اشغالی (اسرائیل] کشیده می‌شود.

به گزارش گیتا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ابوحمزه اظهار کرد: جنگ تنها به غزه محدود نشده است و زبانه آتش درحال گسترش یافتن است و آنچه که در جنوب لبنان دیدید و در جریان آن افسران شما به هلاکت رسیدند، تنها نمونه کوچکی از ترس و هراسی است که در کمین شما [صهیونیست] هاست.

ابوحمزه از گردان‌های جنبین و عرین الاسود (کنام شیران) و همه فلسطینی‌ها خواست که برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس اقدام کنند.

سخنگوی گروهان‌های قدس (سرایا القدس) گفت: آنچه در شهرک‌های اطراف و مجاور غزه مشاهده کردید، در میدان‌های دیگر نیز خواهید داد و به همگی اطمینان می‌دهیم که پیروزی بسیار نزدیک است.

ابوحمزه : چیزی که در شمال سرزمین های اشغالی حس کردید نمونه کوچکی از آن چیزی‌ است که بزودی گسترش خواهد یافت.

سخنان ابوحمزه درحالی بیان می شود که همه نیروهای مقاومت برای حمایت از فلسطین در آمادگی کامل به سر می برند و هشدار دادند که هرگونه خطای راهبردی رژیم صهیونیستی برای این رژیم گران تمام خواهد شد.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این اقدام بی سابقه که اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

انتهای خبر/