حمیدرضا مقدم‌فر در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسئولان و فرماندهان بسیج حمل و نقل هوایی کشور اظهار داشت: در جامعه کنونی، حوادث خارجی تاثیر زیادی بر بعد داخلی دارد و نمی‌توانیم به طور مجزا این مسائل را ملاحظه کنیم، همچنین بعد از انقلاب هیچ زمانی به اندازه شرایط کنونی اقتدار نداشته‌ایم، امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی ایران نظم جهانی مورد نظر آمریکا را به هم ریخته است.

 

وی ادامه داد: بعد از فروپاشی شوروی، اقتدار خاصی برای نظام سلطه ایجاد شد اما بعد از آن در سال 2005 و جنگ 33 روزه لبنان یک مسیر جدید به وجود می‌آید و آمریکا داعش را با هدف از بین بردن موج اسلام خواهی و تغییر استراتژی نظام سلطه ایجاد می‌کند زیرا به این نتیجه رسیدند که نباید مستقیماً بجنگند اما باز هم مسیر را اشتباه رفته‌اند چون جنگ‌ها سبب آگاهی و بیداری مردم می‌شوند.

 

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ سوریه همه کار بشار اسد را تمام شده می‌دانستند گفت: با پایداری و مقاومت امروزه شاهد شکست داعش و تروریست‌ها در سوریه هستیم و آزادی حلب به معنای پیروزی مردم سوریه است. در عراق هم موصول در حال بازپس‌گیری است و از حیث عملیات کار داعش در عراق هم تمام شده است.

 

مقدم‌فر افزود: تمام این جنگ‌ها به خاطر فراگیر شدن انقلاب اسلامی و مکتب امام است و جمهوری اسلامی ایران به قدرتی فراتر از قدرت منطقه‌ای مبدل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات می‌تواند فرصت مناسبی برای مانور دشمن ایجاد کند، گفت: دشمن سعی می‌کند فرصت‌های خود از انتخابات به دست آورده چون در شرایط انتخاباتی فضای داخلی در عرصه رقابت‌ها برای زد و خورد زیاد است و گاهی اوضاع جامعه ملتهب می‌شود و در این زمان باید مراقب عناصر غرب‌گرا نفوذی‌ها باشیم.

 

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: نفوذ در ابتدای انقلاب امنیتی متفاوت بود و مسئولان نظام را ترور می‌کردند اما اکنون در فکر و تصمیم مسئولان اثر می‌گذارد و نفوذ می‌کنند و  با این تغییر عرصه خطرناک‌تری را برای نظام ایجاد می‌کنند.

 

مقدم‌فر با اشاره به اینکه اصولاً سپاه و بسیج از فرد خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج وظیفه بصیرت افزایی دارد و از شخص خاصی حمایت نمی‌کند بلکه سعی می‌کند هوشمندی، بصیرت و فهم عمومی را در جامعه گسترش دهد.

منبع: خبرگزاری گیتا