آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در اولین نشست  شوراهای  استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز 5شنبه23دیماه  با حضور 362 نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت موسس این  جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد با اشاره به نقش شورای نگهبان درانتخابات آتی، اظهار کرد: هرکس تایید صلاحیت شود وارد رقابتی می‌شود و انتخاب بین صالح و اصلح خواهدبود.

 

وی ادامه داد: باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رای دهیم، این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.

 

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود: شورای محترم نگهبان حداقل صلاحیت را لحاظ می‌کند اما ما باید دنبال حداکثر صلاحیت باشیم، باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی اعتنایی به دنیا وساده زیستی و عدل پیداکنیم.

 

آیت الله موحدی کرمانی، گفت: ممکن است افرادی آدم‌های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته و رای نیاورند پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح در نظر گرفت.

 

وی تاکید کرد: نمی خواهیم‌کسی رئیس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت المال بی تفاوت باشد بلکه پول‌ها را به بیت المال برگرداند و جلوی سوء استفاده ها و رانت خوارها را بگیرد.

منبع: خبرگزاری گیتا