جستجو:
گیتا ، وکیل انجمن حمایت از حقوق کودکان با تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد به عنوان حفظ حریم خصوصی آنان، گفت: انجمن حمایت از حقوق کودکان به دنبال نمایش اعترافات دختری ۱۷ ساله از صدا و سیما اعتراض کتبی خود را به شورای نظارت بر صدا و سیما تقدیم کرده و در صدد است از طریق دادسرای رسانه‌ پیگیری‌های قضایی را انجام دهد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش جزئیات راه اندازی سامانه های مدارس غیردولتی را اعلام کرد و گفت: شهریه در دو قالب ثابت و فوق برنامه دریافت می‌شود. فوق برنامه از جمله فعالیت‌های تابستانی مدارس غیردولتی کاملا اختیاری هستند.
‌رئیس کل دادگستری استان گیلان از صدور حکم پرونده قتل ۸ زن در گیلان خبر داد.
در پی انتشار برخی شایعات در بعضی رسانه ها مبنی بر رقابت میان برخی اعضا کابینه و استعفای معاون اول رئیس جمهوری، یک منبع آگاه ضمن رد این شایعات تاکید کرد: هدف خبرسازی های دروغین و غیرواقعی و موهوم اخیر به امید ایجاد فضا برای انتخابات آینده، ناامید کردن مردم و حرکت در مسیر خواسته بیگانگان و آب به آسیاب دشمن ریختن است.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ابعاد مختلف فساد در شهرداری تهران در دوره‌های گذشته توضیحاتی را ارائه کرد.
امام جمعه مشهد گفت: این چه مدیریت و تیم اقتصادی دولت بوده و آن‌ها چه مدیرانی هستند که جریان اقتصادی کشور را در سه ماه به صورت یک گنج افسانه‌ای برای یک دزد درآوردند که دو تن سکه بدزدند و ببرند.
در حالی‌که رییس‌جمهوری دو هفته به وزیر صنعت، معدن و تجارت مهلت داده تا متخلفان پرونده واردات غیرقانونی خودرو را شناسایی و به مردم و قوه قضاییه معرفی کند انتشار اخبار ضد و نقیض در این رابطه ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری بقای دین به جهاد است و امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده است و حضور دشمن در میدان جنگ به صورت جنگ فرهنگی است.
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌گوید برخی از مسئولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی شوند.
تعداد : 330     صفحه 11 از 37     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا