جستجو:
​رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت: فردی که با کارگذاشتن سیم برق لخت و استفاده از یک دستگاه موتور برق، نسبت به کشتار دسته جمعی گرازهای وحشی اقدام می‌کرد به حبس محکوم شد.
نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که پس از مهلت داده شده به آن‌ها برای بومی‌سازی کامل، تا امروز اظهارنظر رسمی درباره‌ی ادامه‌ فعالیت‌شان یا ممنوعیت آن‌ نشده است.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در واکنش به اعتراضات داوطلبان آزمون سردفتری سال 1397، اتهامات وارد شده به سازمان ثبت در این باره را ناروا دانست و گفت که این آزمون از سالم‌ترین آزمون‌ها است.
گزارشی از اجلاس بین‌المجالس جهانی، احتمال برگزاری جلسه استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها، ارائه یازدهمین گزارش وزارت خارجه درباره اجرای برجام به مجلس، سوال نمایندگان از ظریف، ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه و ...از جمله مهمترین اخبار امروز (دو شنبه) چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم ما در صحنه حاضر هستند و استقلال و عزت خود را حفظ خواهند کرد، گفت: آمریکایی‌ها گفته‌اند که جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید؛ ولی این خواب هیچگاه تعبیر نخواهد شد
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان تهران از کشف ۹۰ دستگاه وانت نیسان کتاب قاچاق از انبارها و کتاب‌فروشی‌ها خبر داد.
سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به عرضه داروهای بدون نسخه و حتی برخی از داروهای اعصاب و روان در برخی سوپرمارکت‌ها هشدار داد و گفت: متاسفانه در برخی سوپرمارکت‌ها بویژه در محله‌هایی که از نظر تمکن مالی بالاترند، شاهد چنین مبحثی هستیم؛ چنین اقداماتی خلاف است و با خاطیان برخورد قضایی می‌شود.
دبیر اجرایی گروه اقدام مالی با تاکید بر این که انجام خواسته‌های FATF امکان داد و ستد ایران با سایر کشورها را فراهم می کند، گفت: ایران با این کار به جهان نشان خواهد داد که چارچوب قانونی محکمی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم دارد.
آیت الله مکارم شیرازی در پی سخنان اخیر رییس قوه قضائیه در خصوص اظهارات ایشان در مورد بدهکاران مهریه، نامه‌ای سرگشاده به وی ارسال کرد.
تعداد : 330     صفحه 6 از 37     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا