جستجو:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: امیدواریم بعد از برجام و ادعای رفع تحریم ها، این تجهیزات که پیش از این جزو اقلام تحریمی بوده، در اختیار ما قرار دهند.تا این لحظه به جزهای سگ های موادیاب، هیچ تجهیزاتی در اختیار ما قرار نگرفته است.
1395/10/13
صندوق بین المللی پول با اشاره به صعودی بودن وضعیت بیکاری در ایران طی ۲ سال گذشته اعلام کرد این کشور طی ۲ سال ۸ پله در رده بندی بیکارترین کشورهای جهان بالا رفته است.
1395/10/13
رئیس جمهور سوریه امروز تأکید کرد که آزادسازی حلب از دست تروریستها نه فقط برای سوریه، بلکه برای ایران و روسیه نیز پیروزی به شمار می‌رود.
رئیس‌جمهوری روسیه در جمع فرماندهان نظامی این کشور فرمان افزایش توان هسته‌ای روسیه را صادر کرد.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 21 آذرماه) در اجلاس امنیتی تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی با تأکید بر نقش مؤثر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تأکید کرد: ایران خواستار حل بحرانهای منطقه‌ای با استفاده از راه‌حل‌های سیاسی است.
منابع محلی در سومالی در خبری فوری از انفجاری شدید در نزدیکی یک پاسگاه پلیس موگادیشو خبر دادند؛ انفجاری که گفته شده تلفات زیادی داشته است.
یکی از وزرای دولت مستعفی یمن اعلام کرد که یک کشتی یمنی با 60 سرنشین در اقیانوس هند دچار سانحه شده و غرق شده است.
به نقل از شبکه خبری پرس تی وی، رسانه های نیجریه خبر دادند که دادگاه حکم آزادی فوری شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان این کشور را صادر کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه سواحل مکران و موضوع اقتدار دریایی از سوی فرمانده معظم کل قوا در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد.
تعداد : 108     صفحه 12 از 12     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11      
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا