جستجو:
دیکتاتور سابق تونس در سن ۸۳ سالگی در عربستان درگذشت./آفریقا/
آفریقا، دادگاهی در نیجریه جلسه بررسی درخواستی برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه با قید ضمانت را به تعویق انداخت.
ایران، سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به سفر اخیر ظریف به قاره آمریکا و آفریقا گفت: این سفر پربار و موفقیت‌آمیز بود و به اهداف پیش‌بینی شده خود دست یافت .
حوادث، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ورود این سازمان به پدیده هجوم ملخ‌ها به استان‌های جنوبی کشور خبر داد.
آفریقا، رویترز گزارش داد، اخضر ابراهیمی ریاست کنفرانسی که رئیس‌جمهوری الجزایر درباره آینده سیاسی کشورش پیشنهاد داده بود، برعهده می‌گیرد.
1397/12/21
معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد، تهدید آمریکایی‌ها مبنی بر این که می‌خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، حرف بسیار خطرناک ولی غیرممکنی است.
بعد از زلزله ۲۱ آبان ۹۶ در ازگله سرپل ذهاب همچنان فوج لرزه‌های متعددی در زاگرس در منطقه مرزی ایران و عراق در حال ثبت است که به گفته محققان زلزله‌شناس، سامانه گسلی "خمیدگی جبهه زاگرس" سامانه‌ای فعال بوده و دارای زلزله‌های ویرانگر تاریخی بوده است.
این روزها از سوی برخی گروه‌های منتقد اجرای توصیه‌های FATF از سوی ایران با هدف خروج نام کشورمان از لیست کشورهایی پرریسک این سوال مطرح است که با پذیرش این توصیه‌ها مشکلات اقتصادی، بانکی و پولی به ویژه عرضه دلار و قیمت آن رفع خواهد شد؟
کوفی عنان، دبیرکل سابق سازمان ملل درگذشت.
تعداد : 108     صفحه 3 از 12     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10    11    12       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا