جستجو:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه آمریکا با به راه انداختن جنگ در سوریه قصد داشت تا کانون گروه‌های مقاومت را از بین ببرد، گفت: فرماندهان داعش هر کجا به خطر می‌افتند، به آمریکایی‌ها پناه می‌برند.
قاسمی ضمن محکومیت حادثه تروریستی نیویورک گفت: تنها راه ریشه کنی تروریسم برخوردی جدی توام با صداقت و شفافیت همه کشورهاست.
روزنامه دیلی استار در خبری فوری از کشته شدن ۲۰۰ تن در اثر ریزش تونل سایت اتمی کره شمالی خبر داد.
در پی حوادث اخیر و حمله به طلاب و روحانیون قرارگاه فرهنگی تبلیغی طلاب و روحانیون(سفیران نور) تهران بیانیه ای را در محکومیت این رفتارهای خبیثانه ای صادر نمودند.
سیروس مقدم می‌گوید در سریال «پایتخت۵» اتفاقاتی عجیب و تخیلی رخ می دهد و گویی یک خانواده از فضایی ساده به مریخ پرتاب شده‌اند و همه اینها عجیب و شوک‌آور است.
تحلیلگران رژیم صهیونیستی با اشاره به قریب‌الوقوع بودن پیروزی نهایی ارتش سوریه در نبرد با تروریسم در این کشور، به مقام‌های تل‌آویو هشدار می‌دهند که به حملات مکررشان به سوریه پایان دهند.
پادشاه عربستان دستور تدوین قانونی را طی دو ماه آینده برای حمایت از زنان در برابر تعرض جنسی صادر کرد. این بعد از موافقت عربستان با رانندگی زنان بود.
رئیس مجلس با بیان اینکه ادعای کمک ایران به گروه های تروریستی مضحک است گفت: آنها با طرح این یاوه‌گویی‌ها به دنبال تغییر افکارعمومی دنیا هستند.
تعداد : 263     صفحه 14 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا