جستجو:
در دیدار عصر روز دوشنبه وزیر امور خارجه ایران و همتای نروژی‌اش، "بورگه برنده" مراتب همدردی و تسلیت خود را در رابطه با حوادث تروریستی اخیر در ایران اعلام داشت.
به نوشته روزنامه هاآرتص، دینا روراباکر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه در جلسه استماع کمیته امور خارجی این مجلس حمله اخیر گروه تکفیری و صهیونیستی داعش را در تهران اتفاقی خوب توصیف کرد.
یک مقام آگاه امنیتی گفت: یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی تهران توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان بندر ماهشهر دستگیر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت حملات تروریستی امروز در استانهای کربلا و بابِل در عراق که به کشته و مجروح شدن ده‌ها انسان بی گناه انجامید، با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان این حوادث اندوه‌بار ابراز همدردی کرد.
ماموران پلیس امنیت کرمانشاه دو تن از افراد مرتبط با حملات تروریستی اخیر در تهران را در روانسر کرمانشاه دستگیر کردند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بعد از حوادث تروریستی تهران ، نیروهای اطلاعاتی کشور اقدامات گسترده ای را انجام دادند و نتایج این اقدامات به زودی اعلام خواهد شد.
علاء‌الدین بروجردی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: هدف تروریست‌ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ ایران بود اما با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی آن‌ها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند؛ مردم بی‌گناهی که برای حل مشکلاتشان به مجلس آمده بودند به رگبار بستند و تعدادی به شهادت رسیدند، همچنین تعدادی از کارکنان زحمتکش مجلس نیز در این حادثه شهید شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیاتی از دو حادثه اخیر تروریستی در مجلس و حرم امام راحل، نحوه دستگیری زن تروریست در حرم امام (ره) را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که یکی از تروریست‌ها زنده دستگیر شده و در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.
تعداد : 263     صفحه 22 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    23    24    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا