جستجو:
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای از رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران خواست که لیست اسامی اشخاص حقیقی یا حقوقی خریدار تمامی کالاهای عرضه شده در بورس از زمان اعلام ارز ۴۲۰۰ تومانی را در سایت رسمی بورس کالا اعلام و اطلاع رسانی کنند.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
دبیر همایش"آشنایی با رشته‌های تحصیلی دانشگاه علم و صنعت" از برگزاری همایش حضوری آشنایی دانش آموزان کنکوری 97 با دانشگاه و رشته‌های تحصیلی آن در روز یکشنبه 14 مرداد از ساعت 7:30 الی 13:30 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.
وزیر انرژی عربستان از تصمیم کشورش مبنی بر توقف انتقال محموله‌های نفتی از طریق تنگه باب‌المندب خبر داد.
رئیس‌جمهوری آمریکا و مقام‌های اتحادیه اروپا برای رساندن تعرفه‌ها، موانع و سوبسیدها به "صفر" توافق کردند تا بلکه جنگ تجاری میان آنها پس از ماه‌ها بن‌بست به پایان برسد.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که ۴۴ میلیارد دلار ارز برای واردات داده شده که کالایی وارد نشده است گفت: در گمرک‌های ما بالای ۶۰ میلیارد دلار کالا و اقلام و اجناس و خوراکی‌هاست که ترخیص و در انبارها احتکار می‌شود و کالا به بازار نمی‌رود.
چند ماهی است که در راهروهای مجلس زمزمه استیضاح برخی از وزرای دولت دوم روحانی شنیده می‌شود. نمایندگان از عملکرد تعدادی از اعضای کابینه دوازدهم راضی نیستند. عده‌ای از تغییرات در تیم اقتصادی دولت سخن می‌گویند و بعضی‌ها مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از ضعف عملکرد مردان روحانی می‌دانند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
گیتا : وزیر علوم طی حکمی رییس دانشگاه صنعتی شریف را به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقا کرد.
تعداد : 361     صفحه 14 از 41     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا