جستجو:
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
در حالی که کارشناسان و متخصصان تغذیه خواستار حذف روغن پالم از تمامی مواد غذایی هستند، وزارت بهداشت می‌گوید که استفاده از این روغن تنها در لبنیات خطرناک است و در بسیاری از خوارکی ها قابل استفاده است، در همین راستا نیز دولت مذاکراتی برای ورادات بیشتر پالم از مالزی انجام داده است.
شبکه العربیه از تشکیل دولت جدید لبنان به ریاست سعد الحریری خبر داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ائتلافی از دشمنان مواجه بوده‌ایم گفت: این رویارویی همه حوزه ها از قبیل دیپلماسی و اقتصاد، عملیات ویژه و چریکی و حملات سایبری را شامل می‌شود.
نتایج گزارش یک گروه نظارت بر تسلیحات نشان می‌دهد که تروریست‌های داعش تسلیحات نظامی را در شهر موصل در ابعاد و استانداردهای یک ارتش ملی تولید می‌کرده‌اند.
طرح مسکن اجتماعی توسط کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد، در فاز اول این طرح دولت از ودیعه و اجاره مسکن، تکمیل و ساخت ۵۷۰ هزار واحد تا سال ۱۴۰۰ حمایت می‌کند.
به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، "جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اظهارات سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درمورد امید به کاهش درگیریها در حلب سوریه گفت باید به انتظار نشست که این سخنان تا چه حد عملی خواهد شد.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: ما اگر صد تا کتاب می‌نوشتیم و سخنرانی میکردیم به اندازه رفتاری که آمریکا با ما داشت و به تعهداتش عمل نکرد نمی‌توانست تاثیر داشته باشد، ما در مذاکرات ذوق زدگی داشتیم و‌ چوبش را خوردیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برجام سندی بین‌المللی است که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای اروپایی رسیده و کنگره آمریکا نمی‌تواند یک طرفه آن را نقض کند،چون آمریکا سخنگوی دنیا نیست.
تعداد : 361     صفحه 39 از 41     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    40    41       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا