جستجو:
به دنبال اعلام بانک مرکزی به مراجع قضایی مبنی بر فعالیت غیرمجاز موسسه اعتباری حافظ، مرجع قضایی نیز دستور ممانعت از فعالیت این موسسه را به نیروی انتظامی صادر کرده است.
محسنی‌اژه‌ای درباره کشته‌شدن فرد مهاجم در حادثه متروی شهرری گفت: مامور نیروی انتظامی اگر ضوابط تیراندازی را رعایت کند و آموزش دیده باشد، مقصر نیست حتی اگر طرف کشته شود.
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه ناجا آمادگی لازم برای برقراری امنیت در مرز خسروی را دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود نیم میلیون نفر از این مرز راهی کشور عراق شوند، از این رو باید توان و تلاش خود را افزایش دهیم.
سخنگوی ناجا با انتقاد از ناکارآمدی بعضی دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب بر قرارگرفتن نیروی انتظامی در آخرین ایستگاه این حوزه گفت: پلیس اشتیاقی برای ورود به حوزه حجاب ندارد ولی طبق ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی موظف به برخورد با هنجارشکنان است.
امام‌جمعه موقت تهران گفت: آمریکا دست از پا خطا کند و عزم به سوی ایران کند، مرکز سالمی برای آنان در جهان باقی نخواهیم گذاشت.
۶۸ روز از حادثه تروریستی میرجاوه گذشته و با تمام تلاش دستگاه دیپلماسی و انتظامی کشور، تا این لحظه هیچ خبری از وضعیت مرزبان غیور مفقود میرجاوه «سعید براتی» در دست نیست.
فرمانده قرارگاه ثارالله تهران به برخی تلاش‌ها برای دامن زدن به بحث‌های نازل رسانه‌ای درباره سپاه اشاره کرد و گفت: ما برای مردم ایران جان می‌دهیم پس برایمان خیلی سخت نیست که زخم زبان‌ها را به جان بخریم.
دادستان کرمانشاه گفت: پس از حوادث تروریستی تهران بیش از ۵۰ نفر از عناصر پشتیبان آنها در استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.
احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت:در زمان عملیات تروریستی در تهران با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی اولین تیم تروریستی در قم دستگیر شد.
تعداد : 203     صفحه 16 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا