جستجو:
سلامت ، درمانی : کمردرد یکی از مشکلات اساسی و متداول است که کارایی روزانه افراد را مختل می‌کند. شایع‌ترین نوع کمردرد در ناحیه پایین کمر اتفاق می‌افتد. می‌توان با سبک زندگی سالم کمردرد را برطرف کرد.
سلامت ، درمانی : محققان استرالیایی اعلام کردند این تفکر که بیماران سرطان باید کاملا استراحت کنند غلط است و احتمال درمان را کمتر می‌کند. بیماران سرطانی بهتر است که حتما برنامه ورزشی داشته باشند.
درمانی : معاون فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی معتقد است: در حال حاضر ابزارها و تجهیزات ورزشی زیادی توسط افراد خلاق و ایده‌پرداز علوم ورزشی طراحی و به مرحله تجاری‌سازی رسیده است، اما از سوی فدراسیون‌ها و باشگاهها برای خرید آنها استقبال زیادی صورت نمی‌گیرد.
درمانی : مطالعات اخیر نشان داده است که دریافت کلیسم از لبنیات کم چرب به همراه ورزشی که باعث کالری سوزی شود باعث می‌شود که کاهش وزن 31 درصد افزایش پیدا کند.
درمان : طبق مطالعات منتشر شده در مجله پزشکی آکادمی تخصصی اعصاب آمریکا داشتن یک برنامه ورزشی که شامل حرکات تعادلی و حرکات چشم باشد می‌تواند به بیماران ام‌اس کمک کند.
علم ورزشی، سلامت: اگر وزن کم کردن هدف شما باشد به دنبال بهترین حرکات ورزش برای این منظور هستید یک متخصص ورزش 5 حرکت ورزش که بهترین تاثیر در کاهش وزن را دارند معرفی کرده است.
درست یک سال می‌گذرد. در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ بیش از ۴۱ میلیون ایرانی پای صندوق‌های رای رفتند و با رای نزدیک به ۲۴ میلیونی خود حسن روحانی را برای دومین بار به مسند ریاست‌جمهوری نشاندند. در آن انتخابات سیدابراهیم رییسی مهم‌ترین رقیب رییس‌جمهور مستقر توانست نزدیک به ۱۶ میلیون رای کسب کند اما دو کاندیدای دیگر یعنی سیدمصطفی میرسلیم و سیدمصطفی هاشمی‌طبا روی هم یک میلیون رای هم نداشتند و حتی دومی خودش هم به روحانی رای داد.
ارز ، ورزشی ، گیتا : به فاصله کمتر از یک ماه مانده تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسافران عازم برای تماشای مسابقات فوتبال، می‌توانند هر کدام فقط تا ۵۰۰ یورو، از بانک‌ها ارز مسافرتی تهیه کنند.
چهارمین جلسه محاکمه عوامل داعش در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره)، امروز (شنبه) 15 اردیبهشت در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وکلای متهمان، نماینده دادستان تهران و خانواده تعدادی از شهدای حمله تروریستی به مجلس برگزار شد.
تعداد : 172     صفحه 17 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا