جستجو:
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه انگار پیشرفت کشور عده‌ای را آزار می‌دهد، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم در فلان مسأله رشد داشته‌ایم عده‌ای عزا می‌گیرند چون فکر می‌کنند این کار به اسم گروه خاصی خواهد بود در حالی که این مربوط به جمهوری اسلامی است.
عده‌ای از نیروهای قراردادی وزارت جهاد کشاورزی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت استخدامی‌شان و وجود ناعدالتی در این زمینه اعتراض کردند.
بلومبرگ اعلام کرد:یک دانشگاه خصوصی در تایلند اعلام کرد: این امکان وجود دارد که از این پس دانشجویان به جای پول شهریه به این دانشگاه برنج بدهند.
رئیس جمهور تصریح کرد که رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای اعطای ویزا یکی از مسایلی است که می‌تواند به توسعه روابط ایران و قرقیزستان کمک کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا الحاقیه جدیدی به دستورالعمل مبادلات تجاری و تحریم‌های ایران اضافه و علاوه بر آزاد کردن صادرات میگو، فهرستی گسترده‌تر از تجهیزات پزشکی قابل صدور به ایران را به اطلاع تاجران رسانده است.
بقایای یک بمب در شهرستان سرپل‌ذهاب کشف شد که توسط تیم‌های عملیاتی مربوطه مورد بررسی و خنثی‌سازی قرار گرفت.
طرح مسکن اجتماعی توسط کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد، در فاز اول این طرح دولت از ودیعه و اجاره مسکن، تکمیل و ساخت ۵۷۰ هزار واحد تا سال ۱۴۰۰ حمایت می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به قاچاق گسترده خاک از جنوب ایران، به‌خصوص جزایر جنوبی هشدار داد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت‌الاسلام‌ روحانی رئیس‌جمهوری، به سعید محمدزاده به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رأی اعتماد داد.
تعداد : 182     صفحه 20 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا