جستجو:
جنگنده روس با دنبال کردن جنگنده ناتو، آن را از هواپیمای وزیر دفاع روسیه بر فراز دریای بالتیک دور کرد.
مصوبه سنای آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به خاطر اینکه دارای بار مالی برای دولت این کشور است، برای تصویب در مجلس نمایندگان به مشکل قانونی برخورد کرده است.
براساس گزارش منابع نزدیک به دونالد ترامپ وی اخیرا در کاخ سفید از بابت تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفعش شدیدا خشمگین شده و به سمت تلویزیون‌هایی که در کاخ سفید تعبیه شده، فریاد کشیده است!
سناتور آمریکایی در واکنش به وضع تحریم‌های جدید وضع شده علیه ایران در سنا ضمن انتقاد از آن هشدار داد که تحریم‌های جدید برجام را به مخاطره می‌اندازد.
طرح جدیدی در کنگره آمریکا مطرح شده است که اعمال محدودیت برای شرکت هواپیمایی ماهان ایر ایران را در نظر دارد.
یکی از نمایندگان کنگره در زمین بیس‌بال نزدیک ویرجینیا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
جمهوری‌خواهان آمریکا از ترامپ خواسته‌اند تا چنانچه نوارهایی از مکالمات خصوصی خود با جیمز کومی دارد به کنگره تحویل دهد یا در غیر اینصورت برای او احضاریه صادر می‌شود. در همین حال تحقیقات سنا درباره همدستی تیم انتخاباتی ترامپ با روس‌ها و یا "مانع‌تراشی در روند اجرایی عدالت" به کابینه ترامپ کشیده شده است.
در حالی که کشورهای همسایه قطر با این کشور قطع رابطه کرده و واردات به قطر دچار مشکل است، ترکیه به سرعت جای خالی آنها را پر کرده و عملاً قفسه‌های فروشگاه‌های قطر مملو از محصولات ترک شده است.
رییس کمیسیون اروپا امروز (جمعه) بر ضرورت همگرایی بیشتر این قاره در حوزه دفاعی تاکید کرد.
تعداد : 316     صفحه 21 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا