جستجو:
بنابر حکم دیوان دادگستری اروپا، آلمان مجاز است که از دادن روادید به اتباع ایرانی به دلایل امنیتی خودداری کند.
بانک خلق ترکیه ضمن رد اتهامات آمریکا درباره دور زدن تحریم‌های ایران، تأکید کرد همه تراکنش‌های این بانک با قوانین بین‌المللی مطابقت دارد.
۱۵۰ فعال بازار سرمایه در نامه ای به اظهارات هفته پیش رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعلام کردند در برابر فاجعه بانکها، بانک مرکزی همانقدر مسولیت پاسخگویی دارد که سازمان بورس وظیفه حمایت از سهامداران را دارد.
بررسی های رویترز نشان می دهد که در ادوار گذشته آغاز به کار روسای جمهور آمریکا، قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند اما شاخص بورس «وال استریت» با کاهش مواجه می‌شود.
رئیس‌کل بانک مرکزی با اعلام "تا زمانی که تسویه حساب‌های تجارت خارجی توسط صرافی‌ها صورت می‌گیرد نمی‌توانیم به شرایط عادی قبل از تحریم‌ها برسیم"، گفت: ۳۶۰۰ تومان می‌تواند نرخ واقعی ارز باشد.
1395/10/11
مجلس، دولت را موظف کرد که در قالب طرح جامع حمل و نقل کشور نسبت به کاهش مصرف انرژی و کربن در ناوگان حمل و نقل اقدام و از شماره گذاری اتومبیلهایی که شرایط یورو4 را ندارند خودداری کند.
1395/10/11
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با "طیب نیا" و "سیف "برای بررسی افزایش قیمت ارز خبرداد و گفت: دولت باید یکسان سازی نرخ ارز را تعیین تکلیف کند.
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان سهمیه ورود همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را حذف کرد.
تعداد : 40     صفحه 4 از 5     صفحه قبلی1    2    3    5       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا