جستجو:
قضایی، انتظامی، دادستان تهران از رییس اتاق بازرگانی کشور خواست که در صدور کارت‌های بازرگانی به میزان وظیفه‌ای که دارد ایفای نقش کند و گفت:‌ متهمی به نام فرخزاد که 400 میلیون دلار ارز 4200 تومانی گرفته و اکنون در زندان است، سواد زیادی ندارد.
1397/10/18
نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از مراجعات مکرر کارگران به دلیل ناتوانی در تامین هزینه‌های زندگی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا قبل از پایان سال ترمیم مزد کارگران در شورای عالی کار به نتیجه برسد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقاومت ها در برابر خصوصی سازی واقعی، گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید؛ چرا کسی در زمانی که هفت‌تپه دولتی بود نمی‌گفت چرا این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و حقوق کارگرانش هفت ماه عقب افتاده است؟
یکی از اخبار مهم حوزه اقتصادی امروز این بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.
روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای جزئیات مرحله اول طرح حمایتی از اقشار کم درآمد جامعه را اعلام کرد.
۱۹ بانک‌ و موسسه مالی ایرانی در فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار ندارند و به احتمال بسیار زیاد دسترسی‌شان به سوئیفت قطع نمی‌شود.
معاون رفاه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بین ۱۴ تا ۱۸ درصد مردم زیر خط فقر بودند، گفت: این میزان امروزه به ۱۸ تا ۳۵ درصد رسیده است.
رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری جزییات برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای جابجایی مسافران و زائران اربعین را تشریح کرد.
یک کارشناس اقتصادی معتقد است به جای تزریق پول به کارت های یارانه، دولت قیمت اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مردم را در بازار ثابت نگه دارد. پیشنهاد وی، توزیع اقلام مصرفی و ضروری در فروشگاه ها به شکل سهمیه‌ای و هفتگی است.
تعداد : 86     صفحه 4 از 10     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا