جستجو:
روحانی در تماس تلفنی با صدراعظم آلمان : رئیس‌جمهور بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی در مورد ادامه روند همکاری ها در برجام را مایوس کننده دانست و تاکید کرد: اگر روند کار اجلاس وزرای کشورهای اروپایی در وین، برای ترغیب ایران به همکاری و فعالیت مشترک امیدوارکننده باشد، مسیر همکاری را با اروپا ادامه خواهیم داد.
یک مقام ایرانی اعلام کرد: نشست وزیران خارجه ایران و ۱+۴ با حضور رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در وین برگزار و بسته اقتصادی کشورهای اروپایی در این نشست به ایران ارایه می‌شود. این نخستین نشست وزیران خارجه ایران و ۱+۴ است که بعد از خروج آمریکا از برجام انجام می‌شود.
بیش از ۱۰ هزار نیروی انگلیسی در آستانه سفر ماه آتی رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند. پلیس انگلیس از ترامپ و همسرش در مقابل اعتراضات و نیز هرگونه حمله تروریستی احتمالی محافظت به عمل می‌آورد.
«خاویر سولانا» که به عنوان مسئول مذاکرات هسته‌ای از سوی اتحادیه اروپا، نام آشنایی برای ایرانیان است، به دلیل سفرهایی که در طول مذاکرات به ایران داشته از ورود به آمریکا منع شده است.
انتقاد هیلاری کلینتون از پوتین و ترامپ در جمع دانشجویان
چه چیزی در این عکس مهم است؟ شاید هیچ. اما آنچه پشت این عکس و فیگورهای ثابت‌شده سیاستمداران برجسته‌ی جهان امروز هست، بدون شک اهمیت بالایی دارد.
موگريني و تارو کونو در گفتگوي تلفني بر دو اولویت سیاست خارجی اتحادیه اروپا و ژاپن یعنی توافق هسته ای ایران و اوضاع در شبه جزیره کره تاکید کردند.
دور سوم مذاکرات ایران و کشورهای انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا به همراه اتحادیه اروپا (EU/E۴) در ارتباط با بحران یمن در نیمه دوم ژوئن بعد از ماه مبارک رمضان (اواخر خرداد ـ اوایل تیر) در بروکسل مقر اتحادیه اروپا برگزار می‌شود .
اتحادیه اروپا تحریم‌های خود علیه نظام سوریه شامل محدودیت برخی سرمایه‌گذاری‌ها و بلوکه دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در این اتحادیه را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد.
تعداد : 216     صفحه 6 از 24     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا