جستجو:
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با سازنده توصیف کردن رایزنی‌ها در نشست بروکسل تاکید کرد: ما متعهد به یافتن راه‌حال‌های محکم، عملیاتی و فوری برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران هستیم.
صدراعظم آلمان تاکید کرد: بهتر است در توافق هسته‌ای با ایران بمانیم و با این کشور گفت‌گو کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز چهارشنبه پس از سفر چهار روزه خود به کشورهای چین، روسیه و بلژیک، وارد تهران شد.
نمایند در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره عدم اجرای قانون در روند اجرای برجام تذکر دادند. تذکر نمایندگان در این نامه برای این است که چرا رئیس‌جمهور به قانون اقدام متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام و به ویژه ماده 3 آن عمل نکرده است؟
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به برخی موضع گیری‌ها در خصوص برجام اطلاعیه‌ای صادر کرد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: مخالفت با مقررات بین‌المللی و توافق‌ها به عادت رژیم آمریکا تبدیل شده است.
با توجه به نزدیک‌شدن زمان اعلام تصمیم ترامپ درباره خروج از توافق هسته‌ای (۲۲ اردیبهشت) این موضوع همچنان در صدر پوشش خبری بسیاری از روزنامه‌های عربی از اخبار ایران قرار دارد.
برخی مقام های اروپایی از جمله ماکرون و گابریل در آستانه پایان ضرب الاجل ترامپ برای تصمیم گیری درباره برجام، درباره خطر وقوع جنگ در صورت لغو این توافق از طرف ترامپ هشدار دادند.
دادگاه محلی در بلژیک با صدور مجوز برای استفاده دانش آموزان از روسری اعلام کرد که ممنوعیت استفاده از حجاب خلاف آزادی مذهبی است.
تعداد : 216     صفحه 8 از 24     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا