جستجو:
زمانی در گلستان 3000 تن ماهی استخوانی از دریا صید می‌شد، اما در سال‌های اخیر شاهدیم که میزان صید به کمتر از 300 تن رسیده است.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان، از کشف پنج ظرف سفالینه متعلق به عصر آهن به صورت اتفاقی در گیلوان خبر داد.
گیتا فیلم : گزارشی از علیرضا خمسه در مورد جاذبه های گردشگری توریستی داخل ایران (خلیج فارس) ( فیلم )
چینی‌ها موتور محرک گردشگری جهان شناخته می‌شوند و لقب «ولخرج‌ترین توریست‌ها» را گرفته‌اند، با این حال سهم ایران از این گردشگران با وجود رشدی نزدیک به ۸ درصد، همچنان «رضایت‌بخش» توصیف نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص موضوع کاووس سیدامامی مطرح کرد.
رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به قیمت‌های برآورد شده برای سوخت، حامل‌های انرژی و مالیات‌ها در لایحه بودجه سال ۹۷، پیش‌بینی کرد سفرهای داخلی در سال آینده با گرانی نامتعارفی روبه‌رو شود.
مرجع تقلید شیعیان گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری در برجام به‌طرف مقابل یعنی آمریکا، انگلستان و فرانسه اعتماد نداریم این چهره‌ها در تاریخ ایران چهره‌ای استعماری و استثماری داشته‌اند.
مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت عربستان به اینجا رسیده که در برابر ایران پیروی از برنامه‌های آمریکا به‌جایی نمی‌رسد، باید راه دیگری را انتخاب کند و امیدواریم در مسائل سیاسی نیز شبیه حج عمل شود.
رئیس جمهور ترکیه در راس هیئتی بلند پایه با استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت و خلوصی آکار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وارد تهران شد.
تعداد : 97     صفحه 6 از 11     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا