جستجو:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان وام در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: یک فقره از این پرداختی‌ها مربوط به وام چند صد میلیونی به یک کارتن‌خواب است که قطعا توان بازپرداخت ندارد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: بر اساس چارت جدید این وزارتخانه، ادارات کل منطقه‌ای به صورت مستقیم زیر نظر وزیر فعالیت می‌کنند و این موضوع این امکان را به همه معاونت‌ها می‌دهد که با ادارات کل منطقه‌ای ارتباط داشته و همکاری کنند.
بر اساس مصوبه هیئت دولت، الزام به رعایت سقف ۱۰برابری حداقل حقوق مصوب سالیانه برای مدیران شرکتهای دولتی و غیردولتیِ وابسته به بخش عمومی حذف شد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان حین خدمت خبرداد.
نام نویسی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۹‌خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.
نیویورک تایمز نوشت: مردم جهان فکر می کنند ایران از نظر اقتصادی به سرعت می تازد و بعد از توافق هسته ای میلیاردها دلار به دست آورده است اما نرخ بالای بیکاری، تورم، پایین امدن سطح زندگی و فساد گسترده رای دهندگان ایرانی را ناامید و خسته کرده است.
ویکی‌لیکس برای افشای مکالمه خصوصی میان رییس‌جمهوری آمریکا و رییس اخراجی اف.بی.آی جایزه ۱۰۰ هزار دلاری تعیین کرد.
عربستان در تلاش برای ملغی کردن قانون جاستا به کهنه سربازان آمریکایی پول داده و از آن‌ها خواسته است تا با رفتن به کنگره به نمایندگان آمریکایی دربارۀ پیامدهای ناخواسته این اقدام هشدار دهند.
میر سلیم کاندیدای ریاست ‎جمهوری گفت: کسی از زبان من نشنیده است که یارانه را سه برابر می‎کنم قانونی داریم به عنوان هدفمندی یارانه‎ها که فقط یک بند آن را گرفته‌اند چرا که همان یک بند رأی‎آور است.
تعداد : 89     صفحه 8 از 10     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا