جستجو:
افغان‌ها به تدریج تمایل خود را برای کار در ایران از دست داده‌اند و بر اساس مشاهدات به شکل قانونی وغیرقانونی به دیگر کشورها از جمله اروپا می‌روند؛ چرا که ارزش ریال ایران در حال کاهش است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان گفت که امروز کسی جرات نگاه نامناسب به جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که مولفه های قدرتمان را تقویت کرده ایم.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد انگلیس به منظور ابراز حمایت از ناتو و در جدی ترین استقرار دریایی در منطقه از بیش از 40 سال قبل، یک فروند ناوشکن به خلیج (فارس) اعزام می کند.
نهادهای غیردولتی اعلام کردند که مقامات عربستان به سرکوب فعالان مدافع حقوق زنان ادامه داده و سه تن دیگر را بازداشت کردند.
گیتا فیلم : گزارشی از علیرضا خمسه در مورد جاذبه های گردشگری توریستی داخل ایران (خلیج فارس) ( فیلم )
اخیرا بنیامین نتانیاهو در قالب نمایش تصویری درصدد این بود که با افشای اطلاعات محرمانه ‏در مورد برنامه هسته ای به جهانیان ثابت کند که ایران در این مورد دروغ گفته است. این رویداد مشابه ‏اتفاقات سال 2003 بود زمانی که کالین پاول وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی بیان کرد که عراق در ‏مورد برنامه هسته ای، شیمیایی و بیولوژیک خود جهان را فریب داده است.
عضو ارشد نیروی دریایی آمریکا با هشدار درباره تحرکات ایران در خلیج فارس، اعلام کرد که به دنبال خروج واشنگتن از برجام، «ما در حال ورود به یک دوره بلاتکلیفی هستیم».
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌های متعدد به سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دستورالعملی ۱۱ماده‌ای را به آنها ابلاغ کرده است.
به گز ارش خبرگزاری گیتا در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تعداد : 242     صفحه 8 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا