جستجو:
بانک مرکزی عربستان به بانک‌های این کشور دستور داد حساب‌های بیش از ۱۲۰۰ تن از افراد و شخصیت‌ها و شرکت‌های این کشور را بلوکه کنند.
وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان در تحلیلی نوشته تمامی سیاست‌های آمریکا، عربستان و اسرائیل برای منزوی کردن ایران و حزب‌الله در منطقه نتایج معکوس داده و قدرت و نفوذ آنها افزایش یافته است.
نخست وزیر مستعفی لبنان توئیتی را درخصوص دیدار با پادشاه عربستان سعودی منتشر کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران آمریکایی موقعی توان بالای نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند که ناوهای آنان در خلیج فارس غرق شده است.
سعد حریری،‌ نخست وزیر لبنان امروز در اقدامی غیرمنتظره استعفا کرد. استعفای او خارج از کشور و درحالی که در عربستان حضور دارد سوالات زیادی را درباره نقش سعودی‌ها در این استعفا ایجاد کرده است.
رئیس‌جمهور لبنان در گفت‌وگو با یک روزنامه کویتی اعلام کرد در صورتی که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند همه لبنانی‌ها از کشور خود دفاع خواهند کرد.
امیر قطر آمادگی خود را برای مذاکره مستقیم با هدف حل بحران با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به شرط عدم لطمه زدن به حاکمیت این کشور اعلام کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر تحریم‌ها به‌بهانه‌های دیگری برگردد، تصمیم نظام آن خواهد بود که ماندن در برجام معنایی نخواهد داشت.
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر کشوری که به غرب گراییده در نهایت توسط آنها نابود شده است گفت: تعلیق همه‌پرسی کردستان عراق میخ دیگری بر تابوت آمریکا و اسرائیل بود.
تعداد : 242     صفحه 10 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا