جستجو:
من البته در آن روز، روز رأی‌گیری کرمان بودم از طرف امام یک مأموریتی به من محول شده بود که بروم بلوچستان و سر بزنم به شهرهای بلوچستان و مردم آن‌جا را از نزدیک دیدار بکنم و پیام امام را برای آن مردم ببرم. پیام محبت و دلسوزی را ...
گروهی از استادان دانشگاه‌های سوریه، در دیدار با رئیس جامعةالمصطفی، برخی از مشکلات جهان اسلام را مطرح ساختند و درباره آن با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی به تبادل نظر پرداختند. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی گفت: مراکز علمی ما موظف‌اند در زمینه ترویج اندیشه وحدت و معرفی دوستان و دشمنان به مردم اقدامات مؤثری انجام دهند. انقلاب اسلامی از ابتدا بر وحدت، تقریب امت و برادری میان مسلمانان تأکید داشته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات چندباره مقام‌های آمریکایی مبنی بر آمادگی برای ارسال کمکهای دارویی و درمانی در صورت درخواست ایران، گفتند: صحبتهای آمریکایی‌ها جزو حرف های بسیار عجیب است زیرا اولاً خودشان دچار کمبود شدید دارو و تجهیزات پیشگیری از بیماری هستند و برخی مسئولانشان صراحتاً از این کمبودهای وحشت‌آور سخن به میان آورده‌اند، بنابراین آنها اگر امکاناتی دارند به مردم خودشان برسند.
امام خمینی(ره) فقه را از کتابخانه‌ها به صحنه اجتماع آوردند.ویژگی برتر انقلاب، ولایت فقیه است که می‌تواند ارزش‌های انقلاب را حفظ کند و امروز یکی از نعمت‌های ملت ماست.
1398/11/27
رئیس جمهوری با تاکید بر اهمیت و لزوم مشارکت زنان در انتخابات اظهار کرد: در تمام انتخابات‌ها اگر زنان تصمیم بگیرند که شور انتخاباتی ایجاد کند، آنها قادر خواهند بود تا افرادی را که افکار و تصمیماتشان برای جامعه مفید تر است انتخاب کنند.
1398/11/26
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه ریزی اندیشکده ها و تبلیغات گسترده رسانه های غربی برای قانع کردن ملت ایران به‌منظور کوتاه آمدن در مقابل آمریکا تأکید کردند: ملت ایران به لطف خدا تاکنون ایستاده است و از این پس هم خواهد ایستاد اما این ایستادگی نیازمند تزریق مستمر نیروی معنوی به جامعه است.
1398/11/26
سید حسن نصرالله در گفت‌وگویی تفصیلی به بیان ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی پرداخت.
1398/11/25
آلکساندر دوگین، نظریه پرداز فلسفه سیاسی روس و مشاور ارشد ولادیمیر پوتین گفت: همه ما از شهادت ژنرال قاسم سلیمانی متأثر شدیم اما باید توجه داشت که هیچ شخصی طراز انسانی و نظامیش در حد ژنرال سلیمانی نیست که بتوان از او انتقام گرفت.
1398/11/24
تعداد : 78     صفحه 6 از 9     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا