جستجو:
معاون سازمان توسعه تجارت به ایرنا پاسخ داد: چرا تجارت ایران با آفریقا کاهش یافت؟/ رشد ۷۰درصدی صادرات خدمات به آفریقا در دولت سیزدهم
رژیم صهیونیستی در حادثه‌ی طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد. همچنین ایشان فرمودند: با مسئولانِ بین‌المللیِ ورزش خیلی حرف داریم، به آنها خیلی ایراد داریم؛ روزی باید به این ایرادها عادلانه رسیدگی بشود. امروز قدرتهای استعمارگر و استثمارگر و مستکبر، تقریباً پشت سر همه‌ی مراکز بین‌المللی ایستاده‌اند و مانع از بررسی عادلانه‌اند، امّا یک روز ان‌شاءالله نوبت بررسی عادلانه به این چیزها خواهد رسید.
وزیر ارشاد خبر داد که برای اولین بار مساله امنیت شغلی خبرنگاران مرتفع می‌شود و هنرمندان پیشکسوت هم صاحب خانه خواهند شد.
برنامه دولت به ثبات رساندن قیمت اقلام سفره مردم است، ذخایر ارزی قابل قبولی داریم
1401/11/11
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افراد مجرد در صورت ازدواج می توانند واحد مسکونی در طرح جهش تولید مسکن را تحویل بگیرند وگرنه باید قیمت واحد مسکونی را با نرخ روز بپردازند.
1400/10/18
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی در جلسه هماهنگی اقتصادی دولت گزارشی را ارائه کردند.
رییس جمهور گفت: ما دغدغه های نمایندگان در زمینه آموزش و پرورش را بررسی کردیم و به دکتر فیاضی رسیدیم./ایران
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، ضمن تشریح سازوکار اعطای کمک ودیعه مسکن (تسهیلات مرابحه کالا و خدمات) به مستأجران کم درآمد گفت: امروز توزیع بانکی در ۱۵ بانک کشور انجام و سهمیه بانک ها در این زمینه تعیین می شود. توزیع استانی نیز به وزارت راه و شهرسازی منعکس شده است، در صورتی که این وزارتخانه امروز پاسخ لازم را به بانک مرکزی ارائه کند، سریعاً ظرف مدت فردا توزیع استانی به همراه دستورالعمل لازم به شبکه بانکی ابلاغ می شود.
تعداد : 119     صفحه 1 از 14     2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا