جستجو:
عاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام مطلب که عملکرد شهرداری‌ها باعث شده قیمت زمین در تهران با سوییس برابری کند گفت که خوشبختانه با افزایش وام خانه اولی ها از ۸۰ به ۱۰۰ میلیون تومان که امروز شورای پول و اعتبار تصویب کرد، شاهد افزایش توان خرید زوجهای جوان خواهیم بود.
بنابر اظهارات رئیس سازمان بهزیستی کشور تا پایان سال 97 تمامی خانوارهای دارای 2 معلول صاحب مسکن می‌شوند.
نام نویسی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۹‌خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران وچین با بیان اینکه بانک ها در شرایط خوبی قرار ندارند افزود: دولت با وجود اینکه تورم را ۸ درصد اعلام میکند اما همچنان گرانی به قوت خود باقی است.
کابینه رژیم صهیونیستی جلسه هفتگی‌اش را زیر «دیوار ندبه» که بخشی از دیوار غربی مسجدالاقصی است، برگزار کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مچ‌بندهای الکترونیکی زائران ایرانی حج تمتع ۹۶ هیچ ارتباطی به عربستان ندارد، گفت: این مچ‌بندها تولید داخل کشور است و به منزله کارت شناسایی زائران محسوب می‌شود.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز توانستند شهرکهای «قصر البوعاجوز و خربة الخذراف» و مزارع چهارم واقع در غرب شهر مسکنه را آزاد کنند.
جامعه اسلامی مدیران ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.
اسحاق جهانگیری با دعوت از تمام اقشار مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد که این بار انتخابات بین بد و بدتر نیست، بلکه بین راه و بیراهه است.
تعداد : 119     صفحه 10 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا