جستجو:
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا ضمن تشریح وضعیت حوزه انتخابیه سیل‌زده‌اش گفت: بعضی از مردم روستاهای آق‌قلا در زمین‌هایی زندگی می‌کردند که مالکیت‌شان در هاله‌ای از ابهام بوده است. سازمان‌های متولی می‌گویند که لزوم ارائه تسهیلات به این افراد این است که متعهد شوند که فقط بر بخشی از زمین مالکیت داشته باشند. اگر سیل‌زده این شرط را نپذیرد، برای او خانه نمی‌سازند.
بهداشت، درمان، قائم مقام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سبک زندگی صنعتی، فعالیت بدنی کم، مصرف بسیار چربی و شکر و نمک و فست فودها موجب شده با اپیدیمی بیماری‌های غیر واگیر مواجه باشیم.
تعاون، اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان، بیمه، نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می‌دهد که هشت عامل موجب ترک وطن و مهاجرت افراد در سال گذشته شده که بیشترین و مهم‌ترین دلیل آن پیروی از خانوار بوده است.
دانشگاه، انتظامی، مشاور معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور از حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور خبر داد و گفت: این حمایت مالی یک ساله خواهد بود و در صورت حفظ برتری حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد تا پایان دوره تحصیلی و حتی فارغ‌التحصیلی ادامه خواهد داشت.
اقتصاد، کاهش نرخ ارز در چند وقت اخیر تاثیری بر قیمت کالاهای مصرفی و خدماتی نداشته است. کارشناسان دلایل متعددی را برای این موضوع عنوان می‌کنند.
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ضمن اعلام تازه‌ترین رقم هزینه سبد معیشت ماهانه کارگران، پیش‌بینی اعمال مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای کارفرمایان و کاهش هزینه‌های درمان و مسکن کارگران را خواستار شد.
1397/11/14
یک کارشناس اقتصادی می‌گوید شورای عالی کار به جای چانه‌زنی برای افزایش حقوق کارگران، قدرت خرید خانوارهای کارگری را در سال آینده حفظ کند.
سبقت گرفتن نرخ تورم اعلام‌شده توسط مرکز آمار (۱۸ درصد) از نرخ سود مصوب بانک مرکزی (۱۵ درصد)، پدیده‌ای است که یک اقتصاددان معتقد است می‌تواند باعث خروج سپرده‌ها از بانک‌ها و تاثیرگذاری بر بازارهای سرمایه‌ای دیگر شود.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان خراسان‌ رضوی گفت: ما به تجربه دریافتیم که با کاهش نرخ دلار، قیمت اقلام در بازار کاهش پیدا نکرده، در نتیجه قیمت مسکن از چیزی که هست پایین‌تر نخواهد آمد.
تعداد : 119     صفحه 3 از 14     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا