جستجو:
هیچ‌یک از ۲۱ عضو شورای شهر تهران که سرخوش از پیروزی قاطع بر رقبایشان در انتخابات، «محمدعلی نجفی» را برای هدایت شهرداری تهران روانه ساختمان بهشت کرده بودند، گمان نمی‌کردند اولین انتخابشان برای تهران آنقدر حاشیه‌ساز شود که پس از استعفا از آخرین مسئولیت نیز همچنان نامش بر سر زبان‌ها باشد؛ آن هم با خبر یک قتل.
رییس‌جمهوری اسلامی ایران از دستگاه قضایی خواست سران آمریکا و طراحان تحریم در داخل و خارج را به خاطر اعمال «جنایت علیه بشریت» تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
1397/12/27
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی گفت: از دولت، وزارت خارجه و سفیر ایران در گرجستان توقع داریم نتیجه هشدارها و برخوردهایی که از ناحیه گرجستان متوجه اتباع ایرانی شده است را پیگیری و به مردم اعلام کنند. باید مشخص شود چه برخوردهایی با خاطیان شده است. آن‌ها باید به دادگاه‌های صالحه و محاکم قانونی معرفی شوند و دولت گرجستان نیز از مردم ایران عذرخواهی کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید تهدیدات و معضلات دوران تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، به پیام ها و درخواست های آمریکا از طرق مختلف برای مذاکره خبر داد و تاکید کرد: دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد، تصمیمات مهم سیاست خارجی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و با رهبر معظم انقلاب هماهنگ می شود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بلاتکلیفی ارز داده شده در امور حمل و نقل ریلی و اتوبوس‌ها و همچنین افزایش هزینه‌های شهرداری‌ها، در عین حال بر لزوم برخورداری از درآمدی پایدار در شهرداری‌ها جهت مدیریت یکپارچه شهری تاکید کرد.
شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد از بسترسازی برای سرمایه گذاری در پیست اسکی این شهر گردشگری با هدف جذب گردشگران زمستانی خبرداد.
رئیس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری‌ خود را به خوبی در ۱۳ آبان و روزهای بعد از آن به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز کلید زدن استحکام نظام بود و امروز نظام ما از هر زمان دیگر مستحکم‌تر است و اینکه مردم ما به متجاوزین و سلطه‌طلبان خارجی با صدای رسا، جواب منفی می‌دهند، جای فخر و افتخار است.
رئیس‌ جمهور در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور، تقویت امید به آینده و تلاش بیشتر برای تحکیم و تقویت اطمینان و امنیت خاطر برای مردم را در حوزه رفع نگرانی‌ها از آسیب‌های اجتماعی، مورد تأکید قرار داد.
۱۹ بانک‌ و موسسه مالی ایرانی در فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار ندارند و به احتمال بسیار زیاد دسترسی‌شان به سوئیفت قطع نمی‌شود.
تعداد : 97     صفحه 2 از 11     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8    9    10    11       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا