جستجو:
در حالیکه کارخانه‌های لبنی قیمت محصولات‌شان را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده‌اند، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: " این کارخانه‌ها هیچ مجوزی برای افزایش قیمت ندارند و با متخلفان برخورد می‌شود"، اما بازار شاهد بازگرداندن قیمت‌های غیرقانونی به حالت سابق نیست.
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: 98 نفر در مازندران سال گذشته بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه، با 126 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از توضیحات وزیر جهاد کشاورزی قانع نشدند .
خبرگزاری گیتا : نماینده مردم قزوین گفت: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.
فروش گوشت قرمز به قیمت ۹۰۰ هزار تومان در صورتی که حتی ارگانیک هم باشد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود قرار داشتن در میان برترین تولیدکنندگان عسل در جهان، جای برندسازی و استانداردسازی در این زمینه احساس می شود و از سوی دیگر مردم نمی دانند عسل می خرند یا آب نبات ذوب شده!
‌دکترای تخصصی زمین شناسی گفت: کشاورزان باید مراقب باشند تا در مواقع بحران آب و خشکسالی با تصمیم اشتباه خود، پدیده تداخل آب شور و شیرین سفره های آب زیرزمینی را ایجاد نکنند.
رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران ایران با اشاره به اجحاف در حق گندمکاران، گفت: با توجه به گرانی و تورم اما امسال قیمت خرید تضمینی گندم در کشور هیچ افزایش قیمتی نداشت.
در حالی که اعتراضات و مخالفت‌های جهانی علیه اقدام جنجالی ترامپ در مورد به رسمیت شناختن شهر بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل همچنان ادامه دارد، حال منابع خبری از تصمیم مشابه رئیس جمهور گواتمالا درباره بیت المقدس خبر می‌دهند.
تعداد : 183     صفحه 11 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا