جستجو:
معاون هلال احمر با اشاره به اینکه با مبلغی که در حوادث هزینه می‌شود، می‌توان تمام اتوبان‌های کشور را ساخت، گفت: هنوز در کشور ما درصد قابل توجهی به خاطر سلفی گرفتن می‌میرند و حتی افرادی برای دیدن صاعقه در ارتفاع می‌ایستند و جان خود را از دست می‌دهند.
بخشدار مرکزی چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: " نصیر بلف هوت" یکی از اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب چابهار و یک نفر همراهش به ضرب گلوله افراد ناشناس شب گذشته در شهر چابهار کشته شدند.
رهبر انقلاب گفتند: حج بیشترین ظرفیت اجتماعی را دارد؛ حج جایی برای ابراز عقیده‌ی امت اسلامی است.
روسیه روز جمعه از دولت آمریکا خواست شمار کارکنان اماکن دیپلماتیک خود در مسکو را تا ماه سپتامبر به ۴۵۵ نفر کاهش دهد.
وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای جدید گفت در صورتی که تهران بار دیگر به میز مذاکره بازگردد مذاکرات متفاوتی مطرح خواهد کرد زیرا اکنون مشخص شده که واشنگتن به تعهداتش در توافق هسته‌ای پایبند نیست.
قاتل منتظر نشسته تا آتنا از من جدا شود و وقتی آتنا جلوی در محل کارش رسید، از روی پله‌ها دخترم را صدا می‌زند تا به او ترشی‌ بدهد که آتنا آن را به من برساند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ۲۲۰۰ نفر از جوانان دانشکده اسپایکر عراق را دست بسته سربریدند و تیرباران کردند و طفل نوزاد را از بغل مادرش جداکرده و جلوی چشم مادر سوزاندند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بخشودگی سود تسهیلات پرونده‌های با مانده اصل بدهی حداکثر 40 میلیون تومان به بانک‌های عامل ابلاغ شد.
سازمان ملل متحد در گزارشی از سوء تغذیه شدید بیش از 80 هزار کودک روهینگیا در میانمار خبر داد.
تعداد : 263     صفحه 17 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا