جستجو:
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ستاد اجرایی سالگرد ارتحال امام (ره) با تاکید بر این که هیچ مشکل و نگرانی امنیتی برای مراسم ارتحال امام وجود ندارد، اظهار کرد:‌ هر گونه اقدام و نقشه‌ای برای بر هم زدن امنیت مراسم در نطفه خفه خواهد شد.
خانه‌ای است تاریخی با سبک اروپایی و اتریشی؛ به نظر می‌رسد خانه با وجود تاریخی بودنش معماری دارد برای تمام نسل‌ها و با ناگفته‌های بسیار.
مثلا یک روز در محل کارتان هستید و دل‌درد امانتان را می‌برد. مجبورید ظاهر را حفظ کنید و اجازه ندهید عمق این درد را کسی حس کند. سراغ همکاران خانم می‌روید و در گوشی دنبال «ژلوفن» یا هر چیزی شبیه آن می‌گردید. ۱۵ دقیقه‌ای منتظر می‌مانید تا قرص، درد را تسکین دهد. دوباره پشت میز می‌نشینید و به کارتان ادامه می‌دهید، بدون اینکه اجازه دهید این درد عمیق که در جانتان می‌پیچد خللی در زندگی روزانه‌تان ایجاد کند.
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد و گفت: بر این اساس این بیمارستان‌ها مکلفند لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیماران را بر اساس قیمت‌های مصوب درج شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تهیه و از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان اکیدا خودداری کنند.
چندروز پیش خبرنگار صدا و سیما تصویری از یک قابلمه که خوراکی نامعلوم در آن طبخ می‌شد، در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و مدعی شد که مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در استان سیستان و بلوچستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می‌کنند که این موضوع‌ با واکنش‌های متعددی روبرو شد. اما این پست اینستاگرامی از کجا سر درآورد؟
یک کارگر بازنشسته مگر چقدر مستمری می‌گیرد که بخواهد ماهی ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان بدهد پول دارو تا بتواند فقط «سرپا» بماند و فلج نشود؟اینها نگرانی‌های کارگر بازنشسته‌ای است که اگر آمپول‌هایش را به موقع نزند، «ویلچرنشین» می‌شود.
طرح "تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" در روستاها که حدود یک‌ماه پیش از سوی وزارت کشور به آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد،هنوز بی جواب مانده است.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری تب‌کریمه‌کنگو در کشور، گفت: امسال تا کنون ۱۰ مورد ابتلا شناسایی کرده‌ایم که یک مورد هم منجر به فوت شده است.
رییس شورای تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در ورزش ایران برنامه کلی و دقیقی برای تغذیه و برنامه تمرینی ورزشکاران وجود ندارد و روی مکمل‌های غذایی نظارت خاصی صورت نمی‌گیرد.
تعداد : 273     صفحه 18 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا